*Hur man laddar ner SPOTIFY?
*Hur man kopplar dataskärmen till tvskärm via RGB-kabel?
*Det går inte att ha MSN så som man hade det på Windows? Med alla smilysar osv..?
Tacksam för lite hjälp!

Swedish Berserk skrev:Jag följde CryingFreemans guide hur man installerar Spotify och det funkade smärtfritt. Behövde bara ändra så att exe filen fick köras som en exectuble ( hur det nu stavas ) jag har en fråga dock enligt guiden ska Spotify hamna under Wine Program. Men den gör inte det på min dator..... Någon som kan hjälpa mig med detta?
Kanon Stampe det funkar! Jag tackar för hjälpen och bockar och bugar!Stampe skrev: installera om spotify igen och i installationen när dom frågar om du vill skapa ikoner i startmenyn och på skrivbordet se till att dom är i bockade:).
MSN ska fungera i Ubuntu om man använder Empathy, Pidgin, Emesene, amsn eller någon annat program. Jag rekommenderar Pidgin. Däremot fungerar inte webbkamera i Pidgin om man chattar med personer som har hotmail-konto. Då får du använda amsn istället, men gränssnittet är så fult så om du inte använder webbkamera rekommenderar jag Pidgin istället. Smileys mm finns i Pidgin och det går att installera nya smiley-teman också, men inte på samma sätt som i Live Messenger på Windows.sannalinneakavat skrev:Hej hej! Jag har nu Ubuntu & för mig är det helt nytt och det kommer förmodligen ta ett litet tag innan jag vänjer mig vid systemet. Men några saker jag skulle behöva hjälp med är,
*Hur man laddar ner SPOTIFY?
*Hur man kopplar dataskärmen till tvskärm via RGB-kabel?
*Det går inte att ha MSN så som man hade det på Windows? Med alla smilysar osv..?
Tacksam för lite hjälp!
aMSN har webbis, fildelning o ett gäng smilisar.Stampe skrev:det finns en till msn klient för linux.
Mercury, den är kodad i Java. Snabb och vääääldigt anpassningsbar. Allt från byta textfärger i kontakt listan till bakgrunden, chatt färger, visningsbild, etc etc..Den har även stöd för fildelning(empathy saknar), webbkamera(pidgin saknar), röstchatt(inte testat(pidgin/empathy saknar).
kolla in deras sida: http://www.mercury.im/