Tycker inte om!!

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
Grön Göling
Städsegrön
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Tycker inte om!!

Inlägg av Grön Göling »

Okej, jag har inte tittat in på evigheter och fann till min stora häpnad, då jag äntligen fick det litet lugnare på jobbet och fick tid över, att forumet helt bytt utseende.
NÄÄ!
Tycker inte om alls!!!

Plötsligt blev det väldigt svårt att se allting. Det är grötigt och oklart och man vet egentligen inte vad man har läst och vad man inte har läst.
Jag ger upp. Jag struntar i att läsa alls....och dröjer minst lika länge med att titta in igen. :P
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Re: Tycker inte om!!

Inlägg av Hund »

Vi erbjuder även standardtemat för phpBB3. Det är ganska enkelt att 'använda'. :)
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Användarvisningsbild
Ulsak
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av Ulsak »

Tycker om!!

Även om jag gillar temat, utseendet och allt, så gillar jag att det kommer lite mothugg då och då.. :)
Användarvisningsbild
Kirill
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Kontakt:

Inlägg av Kirill »

Grön Göling skrev:Okej, jag har inte tittat in på evigheter och fann till min stora häpnad, då jag äntligen fick det litet lugnare på jobbet och fick tid över, att forumet helt bytt utseende.
NÄÄ!
Tycker inte om alls!!!

Plötsligt blev det väldigt svårt att se allting. Det är grötigt och oklart och man vet egentligen inte vad man har läst och vad man inte har läst.
Jag ger upp. Jag struntar i att läsa alls....och dröjer minst lika länge med att titta in igen. :P
Kände så jag också från första början, men man vänjer sig fort :)
Webmaster för
Cracker.se Linux, IT-säkerhet, Mac & Boxee Box!

Mina guider
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=56551
Användarvisningsbild
Exry
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av Exry »

Grön Göling skrev:Okej, jag har inte tittat in på evigheter och fann till min stora häpnad, då jag äntligen fick det litet lugnare på jobbet och fick tid över, att forumet helt bytt utseende.
NÄÄ!
Tycker inte om alls!!!

Hehe, håller med dig. Dock så använder jag temat 'vulfgar' nu, det är ju trots allt mycket enkelt att byta tema.
Forslan

Inlägg av Forslan »

Hehe, håller med dig. Dock så använder jag temat 'vulfgar' nu, det är ju trots allt mycket enkelt att byta tema.[/quote]

+1
Användarvisningsbild
gruble
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av gruble »

Samma här Vulfgar temat, borde dock finnas någon kod för att ändra dom röda (visited) länkarna i vulfgar temat.
posted from a silent usb, cf, sdhc, ssd or revodrive started pc. Ext2Fsd Project PC-BSD® PenDriveLinux UsbForum SSD review
Hans Linde
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av Hans Linde »

Har nu titta i på forumet sedan en tid........och det har inte hjälpt mycket....Det är fortfarande svårt (svårtare ) att avkoda och orientera på forumet.

Jag är inte någon estet och inte heller webbdesigner. Men jag antar att med ett rikare utnyttjande av färgkodning. Så skulle det lättare.
Eventuellt snyggare också. (...men det är snyggt nog för mig :) . )
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Inlägg av Hund »

gruble skrev:Samma här Vulfgar temat, borde dock finnas någon kod för att ändra dom röda (visited) länkarna i vulfgar temat.
Stylish till Firefox. :P
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"