http://www.omgubuntu.co.uk/2010/07/best ... bably.html
Dell verkar fortfarande inte fått "häcken ur vagnen" med Dell Nordic och Ubuntu-burkar....

Det kanske beror på om man har den senaste och kraftigaste netbooken. Dom har säkert anpassat hårdvaran till det ultimata med Ubuntu.? Då kan det vara möjligt att det går så snabbt ja.?m!rage skrev:Ja så snabbt är det verkligen inte, särskilt inte på en netbook (kan jag tänka mig).
Nej.. man har med all sannolikhet manipulerat hastigheten men snygg reklam är det....Toledomahn skrev:Det kanske beror på om man har den senaste och kraftigaste netbooken. Dom har säkert anpassat hårdvaran till det ultimata med Ubuntu.? Då kan det vara möjligt att det går så snabbt ja.?m!rage skrev:Ja så snabbt är det verkligen inte, särskilt inte på en netbook (kan jag tänka mig).
Sant, den där diskussionen med fritt eller ofritt verkar vara hopplös så det är bara att lägga ner den diskussionen.Eftersom de flesta bara vill ha något som funkar direkt så blir det Windows 7 datorer....inget tjafsande med om nåt är fritt eller inte...