Har ni bara en moderator som stör alla diskussioner eftesom han anser att jag är ett personligt fiende ?
Vem väljer moderatorerna egentligen ?
En moderator som är galen?
- P.Forsberg
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
- Kontakt:
- SlamsornasKung
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: En moderator som är galen?
Det är mig Peter Forsberg avser, som jag för övrigt inte anser som fiende. Jag skulle föredra att du talar till mig direkt istället. Huruvida jag är galen eller inte låter jag övriga forumbesökare bedöma.Peter Forsberg skrev:Har ni bara en moderator som stör alla diskussioner eftesom han anser att jag är ett personligt fiende ?
Vem väljer moderatorerna egentligen ?
Bästa hälsningar,
SK
HP NC2400 - Ubuntu 10.04 • Fujitsu Siemens AmiloM7400 - Arch Linux • HP/Compaq Mini 110C - Ubuntu 10.04
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.
- P.Forsberg
- AVREGISTRERAD
- Kontakt:
Varför modererade du bort mina synpunkter ? Jag angrep ingen och var inte otrevligt på något sätt.
- SlamsornasKung
Jo, jag tyckte att du var otrevlig. Det är möjligt att vi har olika toleransnivå. Du är inte min fiende. Men det vore bättre om du skickade PM till mig istället, eller om du tycker att jag är galen - meddelar administrationen om detta.Peter Forsberg skrev:Varför modererade du bort mina synpunkter ? Jag angrep ingen och var inte otrevligt på något sätt.
Bästa hälsningar,
SK
HP NC2400 - Ubuntu 10.04 • Fujitsu Siemens AmiloM7400 - Arch Linux • HP/Compaq Mini 110C - Ubuntu 10.04
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.
- P.Forsberg
- AVREGISTRERAD
- Kontakt:
Det har jag gjort nu. Jag tycker att du tappade kontrollen där.SlamsornasKung skrev:Jo, jag tyckte att du var otrevlig. Det är möjligt att vi har olika toleransnivå. Du är inte min fiende. Men det vore bättre om du skickade PM till mig istället, eller om du tycker att jag är galen - meddelar administrationen om detta.Peter Forsberg skrev:Varför modererade du bort mina synpunkter ? Jag angrep ingen och var inte otrevligt på något sätt.
Bästa hälsningar,
SK
- Pink Panther
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Nu lägger ni ner den här dialogen omedelbart och sköter det via PM. Rubriken är hemsk. Jag har aldrig någonsin lyckats producera en sådan.
//PP

//PP
Öppen källkod är min passion, mitt hjärta och min själ.
Linux Mint 18 Sarah
Linux Mint 18 Sarah
- SlamsornasKung
Okej. Då låser jag den här tråden.Peter Forsberg skrev:Det har jag gjort nu. Jag tycker att du tappade kontrollen där.SlamsornasKung skrev:Jo, jag tyckte att du var otrevlig. Det är möjligt att vi har olika toleransnivå. Du är inte min fiende. Men det vore bättre om du skickade PM till mig istället, eller om du tycker att jag är galen - meddelar administrationen om detta.Peter Forsberg skrev:Varför modererade du bort mina synpunkter ? Jag angrep ingen och var inte otrevligt på något sätt.
Bästa hälsningar,
SK
Bästa hälsningar,
SK