Har bekymmer med lagg i Spotify.
Wine 1.1.42 med ALSA-drivrutin.
Kan jag göra något?
/Mats
Wine - Spotify - Lagg
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- schwadegan
- Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
- Kontakt:
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
- Kontakt:
Re: Wine - Spotify - Lagg
finns en inställning i Spotify med som gjorde mitt Spotify helt galet, dock var det när jag körde Xp.
Jag bockade ur "enable hardware acceleration" sen funkade det kanon.
Fast nu Under Ubuntu 10.04 spelar det dock ingen roll, har iofs o göra med emuleringar osv.
Men värt att testa
Jag bockade ur "enable hardware acceleration" sen funkade det kanon.
Fast nu Under Ubuntu 10.04 spelar det dock ingen roll, har iofs o göra med emuleringar osv.
Men värt att testa
Försöker installera spotify men får fram medelandet "The file '/home/david/Hämtningar/Spotify Installer.exe' is not marked as executable. If this was downloaded or copied form an untrusted source, it may be dangerous to run. For more details, read about the executable bit." vad e felet?
:O

-
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
I en terminaldonvito91 skrev:Försöker installera spotify men får fram medelandet "The file '/home/david/Hämtningar/Spotify Installer.exe' is not marked as executable. If this was downloaded or copied form an untrusted source, it may be dangerous to run. For more details, read about the executable bit." vad e felet?:O
Kod: Markera allt
wine väg till filen
Du måste göra filen körbar. Högerklicka på den, välj egenskaper och rättigheter, där kan du bocka för så att den blir körbar. Eller så kan du göra den körbar via terminalen:donvito91 skrev:Försöker installera spotify men får fram medelandet "The file '/home/david/Hämtningar/Spotify Installer.exe' is not marked as executable. If this was downloaded or copied form an untrusted source, it may be dangerous to run. For more details, read about the executable bit." vad e felet?:O
chmod +x <fil>
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Tack fungerade perfektHund skrev:Du måste göra filen körbar. Högerklicka på den, välj egenskaper och rättigheter, där kan du bocka för så att den blir körbar. Eller så kan du göra den körbar via terminalen:donvito91 skrev:Försöker installera spotify men får fram medelandet "The file '/home/david/Hämtningar/Spotify Installer.exe' is not marked as executable. If this was downloaded or copied form an untrusted source, it may be dangerous to run. For more details, read about the executable bit." vad e felet?:O
chmod +x <fil>