msn-fel smeknamns ändras för ofta
msn-fel smeknamns ändras för ofta
När jag loggar in på msn på pidgin får jag felmeddelandet "msn-fel smeknamns ändras för ofta" typ 100 ggr, går ju att klicka ner rutorna men detta är ett irritationsproblem då man måste göra det varje gång manloggar in. Det underliga är att jag inte har ändrat smeknamn en enda gng, så jaa... ngn som vet var lösningen finns? :c /kr3wie
Re: msn-fel smeknamns ändras för ofta
Jag har exakt samma problem - har Pidgin 2.5.5 ... vad göra?
Vilken version av Pidgin har du?kr3wsie skrev:När jag loggar in på msn på pidgin får jag felmeddelandet "msn-fel smeknamns ändras för ofta" typ 100 ggr, går ju att klicka ner rutorna men detta är ett irritationsproblem då man måste göra det varje gång manloggar in. Det underliga är att jag inte har ändrat smeknamn en enda gng, så jaa... ngn som vet var lösningen finns? :c /kr3wie
Det var mig en gammal version. 2.7.1 är nyaste. Dom har ett PPA tillgängligt: https://launchpad.net/~pidgin-developers/+archive/ppavaxxipooh skrev:Jag har exakt samma problem - har Pidgin 2.5.5 ... vad göra?
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Jovars men jag har Intrepid och den finns inte där .. vad göra?Hund skrev:Vilken version av Pidgin har du?kr3wsie skrev:När jag loggar in på msn på pidgin får jag felmeddelandet "msn-fel smeknamns ändras för ofta" typ 100 ggr, går ju att klicka ner rutorna men detta är ett irritationsproblem då man måste göra det varje gång manloggar in. Det underliga är att jag inte har ändrat smeknamn en enda gng, så jaa... ngn som vet var lösningen finns? :c /kr3wie
Det var mig en gammal version. 2.7.1 är nyaste. Dom har ett PPA tillgängligt: https://launchpad.net/~pidgin-developers/+archive/ppavaxxipooh skrev:Jag har exakt samma problem - har Pidgin 2.5.5 ... vad göra?
Använder du Intrepid av någon specifik anledning? Det är ju en rätt gammal version. 

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!