pun skrev:vulfgar skrev:
Men plun, du kör väl inte heller standardversionen av foxen. Kör inte du någon utvecklingsversion?

I så fall är det ju bra om felet är fixat där.
Utanför ämnet: I maverick har jag fått samma version som i lucid, nämligen 3.6.3. Lika bra det eftersom jag delar profil mellan installationerna.
Jo just nu kör jag 3.6.3 eftersom Daily buggade ur.....
Jag kan inte påminna mig att jag sett det här felet med en helt återställd "fox"....däremot hos foxar med en massa tillägg.
Nästa steg kan sedan vara att starta med en helt ren profil och det är ju mycket jobbigare....
https://support.mozilla.com/en-US/kb/profiles
Det är väl enkelt att fixa en ren profil, det trista är att använda den.

Nu har jag av nån anledning inte råkat ut för detta felet alls på ett par dar (maverick), kanske det fixats med någon uppdatering.
Det svåra med att testa ordentligt med ren profil är att felet kanske inte dyker upp av andra anledningar, man får nog köra med ren profil och en egen parallellt ett tag för att bli säker på saken. Felet är inte heller konstant utan dyker upp sporadiskt, i vart fall har det varit så för mej.
En väg kan ju också vara att alla vi som drabbats listar alla våra tillägg, kanske vi har ett gemensamt och då kan vi ju alla testa att köra med det avaktiverat ett tag och se om det blir bättre.