Går det installera den förra versionen o installera BARA den nyare NetworkManager?
Version 10.04 år rena skiten o 9.10 en bugg i NetworkManager.
Detta för att få Asus 1005P att fungera ute i solskenet med 3G-moddem.
Ubuntu Netbook Remix9.10 + NetworkManager från 10.04?
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
- Osprey
- Kontakt:
Re: Ubuntu Netbook Remix9.10 + NetworkManager från 10.04?
Vad är det egentliga problemet..??
Jag kör 10.04 Netbook (uppgraderad från 9.10) på en Samsung NC10 och det funkar kanonbra....
När jag läser ditt inlägg så begriper jag ingenting... vad har överhuvudtaget solskenet och ett 3G-modem med varandra att göra...??
[Edit] Netbook-remix är för övrigt i stort sett bara helt vanliga Ubuntu, med paketen "netbook-launcher" och "maximus" extra uppe på det. På min kör jag både som "netbook" med de där igång för demoändamål och normalt som vanliga Ubuntu utan dem.....
Jag kör 10.04 Netbook (uppgraderad från 9.10) på en Samsung NC10 och det funkar kanonbra....
När jag läser ditt inlägg så begriper jag ingenting... vad har överhuvudtaget solskenet och ett 3G-modem med varandra att göra...??
[Edit] Netbook-remix är för övrigt i stort sett bara helt vanliga Ubuntu, med paketen "netbook-launcher" och "maximus" extra uppe på det. På min kör jag både som "netbook" med de där igång för demoändamål och normalt som vanliga Ubuntu utan dem.....
Agera genom att ta och behålla initiativet, ta de risker detta kräver...
http://www.enargo.com/it/
OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
http://www.enargo.com/it/
OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Ubuntu Netbook Remix9.10 + NetworkManager från 10.04?
9.10 fungerar inte GSM-modemet o 10.04 ser man INGENTING på skärmen om det är lite ljust där man sitter.