14 dagar kvar...
14 dagar kvar...
Jag bor i Storbritannien och här är det fotbollstokigt folk. Fotboll hit och fotboll dit. Även på jobbet så kommer dom att visa fotbollsmatcher, Varenda tidning och tv kanal har något om fotboll. Som det inte vore tillräckligt med fotboll på tv redan nu.. 

14 dagar kvar...
Det kan aldrig bli för mycket fotboll. 

Alias "marsu" i #ubuntu-se @ freenode.
Ubuntu guide
Ubuntu guide
14 dagar kvar...
2 dagar 19 timmar och 48 minuter kvar...
Ubuntu guide
Ubuntu guide
14 dagar kvar...
1 dag 21 timmar och 4 minuter kvar...
Den här tråden börjar kännas ganska ensam nu, var är alla?
Den här tråden börjar kännas ganska ensam nu, var är alla?
Ubuntu guide
Ubuntu guide
14 dagar kvar...
19 timmar och 54 minuter kvar...
Också ska man orka igenom en hel arbetsdag imorgon. :/
Också ska man orka igenom en hel arbetsdag imorgon. :/
Ubuntu guide
Ubuntu guide
- Broder Tuck
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
14 dagar kvar...
Tja bah .....
Broder Tuck omfamnar Håkan här ovan. Jag känner mer som han gör. Jag räknar ner till det att det är över. Samtidigt missunnar jag verkligen inte er andra den glädje och spänning det ger er. Tvärt om. Må det bli så, som ni förväntar er.
För egen del simmar jag lugnt vidare i vardagen, i avvaktan på, somsagt, att det hela skall vara över och livet går vidare igen.
Må Sverige vinna!
Må det bli som just Du vill att det skall bli.
Hälsningar Br Tuck
Broder Tuck omfamnar Håkan här ovan. Jag känner mer som han gör. Jag räknar ner till det att det är över. Samtidigt missunnar jag verkligen inte er andra den glädje och spänning det ger er. Tvärt om. Må det bli så, som ni förväntar er.
För egen del simmar jag lugnt vidare i vardagen, i avvaktan på, somsagt, att det hela skall vara över och livet går vidare igen.
Må Sverige vinna!
Må det bli som just Du vill att det skall bli.
Hälsningar Br Tuck
Ubuntu med både Gnome och Mate. Kör mestadels med LinuxMint Cinnamon till vardags. Våren 2019.
14 dagar kvar...
[quote="Broder Tuck"]Tja bah .....
För egen del simmar jag lugnt vidare i vardagen, i avvaktan på, somsagt, att det hela skall vara över och livet går vidare igen.[/quote]
Verkar vara så de flesta tycker. Själv har jag faktiskt bara stött på ett fåtal som verkligen brytt sig i fotbolls-VM.
[quote="Broder Tuck"]Må det bli som just Du vill att det skall bli.[/quote]
Tackar, och det jag vill är väl:
[quote="Broder Tuck"]Må [bästa laget] vinna![/quote]
För egen del simmar jag lugnt vidare i vardagen, i avvaktan på, somsagt, att det hela skall vara över och livet går vidare igen.[/quote]
Verkar vara så de flesta tycker. Själv har jag faktiskt bara stött på ett fåtal som verkligen brytt sig i fotbolls-VM.
[quote="Broder Tuck"]Må det bli som just Du vill att det skall bli.[/quote]
Tackar, och det jag vill är väl:
[quote="Broder Tuck"]Må [bästa laget] vinna![/quote]
Ubuntu guide
Ubuntu guide
14 dagar kvar...
Och eftersom nedräkningen nu slutat startas en ny tråd med ett mer aktuellt tema, nämligen själva Fotbolls-VM.
Ubuntu guide
Ubuntu guide