Idé torka. Någon med tips ?
- Forcevision
- Utgåva: 23.10 Mantic Minotaur
- Kontakt:
Idé torka. Någon med tips ?
Tjabba !
Sitter här med ett oanvänt domännamn. Men har verkligen idé torka på vad jag skall ha på sidan. Någon som har idé eller tips till vad man kan ha på sidan. Helst inte standard saker som blogg, forum eller om mig.
/Force
Sitter här med ett oanvänt domännamn. Men har verkligen idé torka på vad jag skall ha på sidan. Någon som har idé eller tips till vad man kan ha på sidan. Helst inte standard saker som blogg, forum eller om mig.
/Force
Http://www.jernstedt.me Från otränad till tok tränad och följ mig på facebook http://www.facebook.com/jernstedt.me
- xtr3m3
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Re: Idé torka. Någon med tips ?
Producerar du låtar?
I såna fall skulle du ju kunna lägga upp dom där
I såna fall skulle du ju kunna lägga upp dom där

- Forcevision
- Kontakt:
Nej tyvär inte. Jag har ett eget företag och till företagets hemsida är redan klart så vill ha något nytt att jobba på 

Http://www.jernstedt.me Från otränad till tok tränad och följ mig på facebook http://www.facebook.com/jernstedt.me
-
- Global Moderator
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Menar du www.forcevision.se ?Forcevision skrev:Sitter här med ett oanvänt domännamn. Men har verkligen idé torka på vad jag skall ha på sidan.
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Om du har idétorka, föreslår jag att du gör en sida med marknadsföring och tips om öppen källkod och fri programvara. Om det är möjligt lite om ubuntu också.
Gärna med utgångspunkt hur du använder ubuntu och de tips och knep som som det att funka för just dig.
Gärna med utgångspunkt hur du använder ubuntu och de tips och knep som som det att funka för just dig.
- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
En vit eller svart sida endast med en Ubuntu-logga på vars 'delar' länkar till olika Ubuntu-relaterade sajter du gillar. Varje 'del' genererar dessutom en snygg rollover/popup som beskriver den aktuella sajtens innehåll. Popupsen skall vara i formen av pratbubblor.
There ya go, a challange, hehe...

There ya go, a challange, hehe...

>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
- Forcevision
- Kontakt:
Jepp det handlar om www.forcevision.se öppen källkod har jag redan en sida om på mitt företagshemsida. Försöker få så många av mina kunder som möjligt att använda sig av sådanna program.
-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Vad tänkte du när du registrerade domänen? Du måste väl haft en tanke med namnet, vad det skulle användas till?
varför inte bara skicka vidare till olika bra valda sidor sidor? Slumpa från en lista med sidor du tycker är bra. force + vision m man kisar lite med öronen...
varför inte bara skicka vidare till olika bra valda sidor sidor? Slumpa från en lista med sidor du tycker är bra. force + vision m man kisar lite med öronen...
- Forcevision
- Kontakt:
Nja tanken va att använda sidan för att lära mig css html php m.m och att jag har den kopplad till min webbserver. Så vill designa något men vet inte vad än.
Funderade jag lite och kom på att ni kanske hade några tips