http://www.lathund.nu/2010/04/29/lucid- ... -forsenad/
Och stackars Ubuntu.se som har släppt sin remix INNAN detta upptäcktes!
AJAJAJAJAJ!

Så då kan vi vänta oss en sharp release när som helst?Hund skrev:Den är fixad. Så mitt rätt nya inlägg blev inaktuellt rätt snabbt.
Jo Lucid har varit ute flera timmar.....Harlekin33 skrev:Så då kan vi vänta oss en sharp release när som helst?Hund skrev:Den är fixad. Så mitt rätt nya inlägg blev inaktuellt rätt snabbt.
Nej den kom ut i kväll...........Ulsak skrev:Helt ärligt...10.04 LTS kom ut på eftermiddags den 29:e. Vad är det som är fel?
Ne, men du verkar vara!!!pun skrev:Yr i mössan igen......
Helt härligt, jag har tydligen kört 10.04 skarp version ett par dagar redan.Ulsak skrev:Helt ärligt...10.04 LTS kom ut på eftermiddags den 29:e. Vad är det som är fel?
Jag har också en laptop med 64 MB RAM som jag fick gratis, där någon jubelidiot hade trökat in Windows XP.Ulsak skrev:ja, ok...vi har uppgraderat och nyinstallerat som galningar på releasefesten...men det var på kvällen iofs..
alla var nöjda och glada utom en lite äldre gentleman som kom in med antik laptop på 400 mhz, 64 mb ram med win 98. vi provade xubuntu alternate och puppy men det ville sig icke.