http://www.flashback.info/showpost.php? ... ostcount=8
Personligen tycker jag just detta kommit lite i skymundan.No1Viking skrev: Det viktiga är att vårt forum är så intressant och trevligt så att folk vill joina.
Lägg av!Quartus skrev:Sen lär vi ju aldrig bli större än halv-stora om det ska massbannas hela tiden...No1Viking skrev: Det viktiga är att vårt forum är så intressant och trevligt så att folk vill joina.
huh?No1Viking skrev: Lägg av!
11 personer är inte nån massbanning.
Allt beror på hur man ser på det.No1Viking skrev:Lägg av!Quartus skrev:Sen lär vi ju aldrig bli större än halv-stora om det ska massbannas hela tiden...No1Viking skrev: Det viktiga är att vårt forum är så intressant och trevligt så att folk vill joina.
M
Eliminering av ett litet antal störande objekt.Barre skrev:huh?No1Viking skrev: Lägg av!
Vad är det då?
Jajamensan. Nu är vi över 2500 tack vare dem.Little John skrev: För att inte glömma antal nyregistreringar per dag...![]()
Kunde inte låta bli att citera det första inlägget i den här tråden... Väldigt kul det mesta av den här statistiken. Fast det är klart, könsfördelningen kunde bli bättre. Vad gör vi åt den?Johan skrev: Snart 500 medlemmar. Själv är jag i extas, skitkul att se hur snabbt forumet växer och framför allt, hur snabbt nya användare kommer in i gemenskapen och själva börjar ge vidare av det de har lärt sig!
Någon som inte gillar tillväxten, eller som är lika exalterad som jag?
Vi skulle kunna gå ihop med http://www.familjeliv.se/Forum/Urban Anjar skrev: Kunde inte låta bli att citera det första inlägget i den här tråden... Väldigt kul det mesta av den här statistiken. Fast det är klart, könsfördelningen kunde bli bättre. Vad gör vi åt den?
Vi kan ju inte vara riktigt säkra på hur könsfördelningen ser ut. Eftersom vi inte känner alla IRL så vet vi inte vad som döljs bakom nicken. Det spelar ju ingen roll om någon angett något som ser ut som ett riktigt namn, vi vet ju inte om det stämmer heller. Tex om Hilda Carlsson 63 år från Vägsjöfors vill, så kan hon ju utge sej för att vara Fabian Larsson 21 år från Karlskrona. Givetvis är ju motsatsen också möjlig. Vem vet egentligen?Urban Anjar skrev:Kunde inte låta bli att citera det första inlägget i den här tråden... Väldigt kul det mesta av den här statistiken. Fast det är klart, könsfördelningen kunde bli bättre. Vad gör vi åt den?Johan skrev: Snart 500 medlemmar. Själv är jag i extas, skitkul att se hur snabbt forumet växer och framför allt, hur snabbt nya användare kommer in i gemenskapen och själva börjar ge vidare av det de har lärt sig!
Någon som inte gillar tillväxten, eller som är lika exalterad som jag?
Kan bara hålla med föregående talareVulfgar skrev:
Det allra bästa för att locka kvinnor är nog ändå att försöka undvika alltför "grabbig" attityd, min erfarenhet säger mej att den mer sällan uppskattas av kvinnor.
Jag tror ni har rätt. Håll efter oss och varna oss när vi närmar oss gränsen. Ubuntu ska vara öppet för alla och då ska vi inte stänga ute hälften av befolkningen genom att uppföra oss illa.Malou skrev: hej!Kan bara hålla med föregående talareVulfgar skrev:
Det allra bästa för att locka kvinnor är nog ändå att försöka undvika alltför "grabbig" attityd, min erfarenhet säger mej att den mer sällan uppskattas av kvinnor.
MVH/Malou