Nu får du väl läsa på eller iaf fråga om hur det ligger innan du svammlar... Jag arbetade inom Siba-koncernen som säljare & tech. på ComputerCity under nästan hela år 2000 och var butikschef på Inet från vinter 2000/2001 till senhösten 2003. Min bakgrund innan det var som grafiker och illustratör (samt att jag designade/byggde arbetsstationer för diverse kunder) och har på grund av det suttit övervägande i MacOS fram till 2006 efter vilket jag suttit övervägande i GNU/Linux - dom sista två åren till >95% i Ubuntu.fd.svensson skrev:Jag håller verkligen med om att det är förvirrat. Här har vi ledaren för Ubuntu Sverige som ska vara inriktad på att göra Ubuntu störst, Och så håller han på att sälja en massa Windowsburkar![]()
Vilket är värst? Att tala om att MS är bra på sitt sätt eller lura folk att köpa skiten
![]()
Efter jag blev medlem här lade jag en massa jobb i supporten innan jag gick vidare till att arbeta inom Förtroenderådet. Jag har också gjort ett försök att sälja GNU/Linux-burkar, jag har varit med i två större projekt utanför Ubuntu-se för att promota Ubuntu, det senaste på Dreamhack, samt jag är nu TeamLeader här och i den rollen gör mitt yttersta för att få ordning på ett LoCo som alltför länge plågats av troll, skitsnack och bråk.
What have you done for Linux lately?