..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
För längesedan när jag sökte ett jobb så krävdes det bl.a att man kunde skriva X antal ord per minut på ett tangentbord.
Och nu till min fundering, finns det några tester man kan göra för skojs skull bara?
Har googlat runt lite men inte hittat nått.
Hund skrev:
För längesedan när jag sökte ett jobb så krävdes det bl.a att man kunde skriva X antal ord per minut på ett tangentbord.
Och nu till min fundering, finns det några tester man kan göra för skojs skull bara?
Har googlat runt lite men inte hittat nått.
Då har jag det perfekta programmet för dig Hund Jag har övat UNIX kommandon bra länge nu
typespeed heter programmet och det finns både till linux och windows. Har fungerat jättebra för mig.
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar. Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Det är jättebra! Det jag roar mig med på kvällar och helger.
Varsågod
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar. Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
Emil.s skrev:
Grymmt! Var ju hur coolt som hellst!
Och det där har du inte sagt något om!
Alla har sina små hemligheter. Men sätt igång att träna nu så kanske vi kan ha "Command championship of the year" senare!
MVH