Hmm...ett lila forum..how cool isnt that!

Personligen gillar jag grönt mera än blått för ögonen men vi får väl se vad som händer framöver.Blått är bara så jättebra för ögona på skärmen liksom.
Det behöver inte spekuleras eftersom det finns de som redan gjort brandingen.....Peetra skrev:
Låtom oss spekulera vidare!
Njau... wikisidan har funnits någon månad...Katt skrev:Pun är snabb som vanligt![]()
Jo men det viktiga är ju att brandingen redan är gjord.... köper man inte det så hamnar man ju i en så vanlig "dypölsdiskussion" och gör saker o ting omöjliga.Ulsak skrev:ja, kursändring i design och färgval i all ära. Det jordbruna och solvarma färgerna ersättes med lyxigt lila och orange..men jag tycker nog att det ska finnas en kontinuitet och det får vi om vi anammar det brandgula i högre grad än det blå som jag för alltid kommer att förknippa med ms..
jeap, nu sluter vi upp bakom världens bästa linuxdist och jobbar för att den ska bli ännu bättre! Vill man förändra hjälper inte gnäll och tjafs i det eviga, utan då går man till launchpad.net och talar om konkret vad som är fel.Jo men det viktiga är ju att brandingen redan är gjord.... köper man inte det så hamnar man ju i en så vanlig "dypölsdiskussion" och gör saker o ting omöjliga.
Jo men studera nu istället länken....Ulsak skrev:jeap, nu sluter vi upp bakom världens bästa linuxdist och jobbar för att den ska bli ännu bättre! Vill man förändra hjälper inte gnäll och tjafs i det eviga, utan då går man till launchpad.net och talar om konkret vad som är fel.Jo men det viktiga är ju att brandingen redan är gjord.... köper man inte det så hamnar man ju i en så vanlig "dypölsdiskussion" och gör saker o ting omöjliga.