Vart är Gnometris i Lucid?
Kategoriregler
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Vart är Gnometris i Lucid?
Gnometris är borta?
Någon som vet varför?

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Re: Vart är Gnometris i Lucid?
Fick den inte nytt namn > Quadrapassel ?
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Startade Quadrapassel för att se om det var samma och det såg ut som gnometris under dom 2 sekunder det tog innan jag loggades ut.Caligula skrev:Fick den inte nytt namn > Quadrapassel ?

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

Quadrapassel fungerar inte för mej heller...
Är man beroende av att spela Tetris så finns det mängder av tetrisspel online, kräver Flash förstås.
Utanför ämnet: Jag har kanske kvar originalet av Tetris på en 5.25" sladdrig floppy, troligtvis är den oläsbar idag eftersom magnetismen försvunnit...
Är man beroende av att spela Tetris så finns det mängder av tetrisspel online, kräver Flash förstås.
Utanför ämnet: Jag har kanske kvar originalet av Tetris på en 5.25" sladdrig floppy, troligtvis är den oläsbar idag eftersom magnetismen försvunnit...
Yepp, jag hittade info om det förut. Hade glömt bort denna tråden.Caligula skrev:Fick den inte nytt namn > Quadrapassel ?

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Utanför ämnet: Rensade bort OT-inlägg. Snälla, försök att vara lite trevliga mot varandra, och det gäller er alla!
Som vanligt, invändningar mot moderering tas lämpligen med mig eller annan valfri moderator/admin via PM.
Mvh
Martin

Som vanligt, invändningar mot moderering tas lämpligen med mig eller annan valfri moderator/admin via PM.
Mvh
Martin