Hej
Nätverkat jag sitter på har just börjat använda proxy och det mesta fungerar bra förutom två saker ett min mejl får felmedelnade när man "skickar och tar emot" den säger att det inte går att hämt medelande trots att jag har massor i inkorgen kan kolla mejlen vi webben också men är mycket krångligt. sen fungerar Xchat inte heller . Jag skall tillägga att dom lade till en funktion med hjälp av proxeyn så att man inte kan ladda ner ifall man inte använder webbläsaren att använda torrent fungerar alltså inte.
Tacksam för svar
Problem efter proxy
-
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Re: Problem efter proxy
Berätta gärna vilken ISP du har, om det nu inte är ett företagsnätverk du sitter i.
Det borde väl gå att ställa in i epostprogrammet att du använder dej av en proxy.
Det borde väl gå att ställa in i epostprogrammet att du använder dej av en proxy.
-
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Menar du vilket bolag som har hand om uppkopplingen eller eposten, eposten har glocalnet hand om och internettet vet jag inte
Själv har jag inga goda erfarenheter av Glocalnet, men det är några år sedan...
Förhoppningsvis är de bättre nuförtiden.
Ta kontakt med dom och hör efter om de har någon lösning, antingen via deras hemsida eller telefon.
Förhoppningsvis är de bättre nuförtiden.
Ta kontakt med dom och hör efter om de har någon lösning, antingen via deras hemsida eller telefon.