Kernel Update 2.6.31-20, fail

Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Kategoriregler
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Användarvisningsbild
Dagon^
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Kernel Update 2.6.31-20, fail

Inlägg av Dagon^ »

Är det någon mer än mig som upplevde updaten till denna versionen som ett stort fail?

Min dator bara frös under reboot. Fick snällt återgå till .19
JAG ÄR INTE FADDER LÄNGRE
Användarvisningsbild
Ulsak
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Kernel Update 2.6.31-20, fail

Inlägg av Ulsak »

funkade klanderfritt på min Style-Note ( clevo) och på min FSC amilo 1718 li . ingen output att dela med dig av?
Användarvisningsbild
Dagon^

Inlägg av Dagon^ »

Ulsak skrev:funkade klanderfritt på min Style-Note ( clevo) och på min FSC amilo 1718 li . ingen output att dela med dig av?
Absolut ingen. Jag bara startade om som man brukar och kommer så pass långt som just Ubuntu-ikonen innan den bruna splashen med laddningsbaren, där blir det mörkt på skärmen med en markör fastfrusen uppe i vänster hörn.
Användarvisningsbild
Osprey
Kontakt:

Inlägg av Osprey »

Jag kör 2.6.31-20 på ett antal datorer och inga problem på någon av dem, allt har funkat helt felfritt...

En variant vore ju att ta bort den och installera om den igen, ifall det var något i installationen som gick fel...
Agera genom att ta och behålla initiativet, ta de risker detta kräver...
http://www.enargo.com/it/
OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
Användarvisningsbild
Dagon^

Inlägg av Dagon^ »

Osprey skrev:Jag kör 2.6.31-20 på ett antal datorer och inga problem på någon av dem, allt har funkat helt felfritt...

En variant vore ju att ta bort den och installera om den igen, ifall det var något i installationen som gick fel...
Mjo, förvisso. Annars kan jag ju glida på -19 till jag blåser in Lucid :P
Skriv svar

Återgå till "Experimentverkstad"