Tjenare.
När man byter mellan skrivborden i KDE så ligger de fönster man kör kvar i den nedre listen, finns det något man kan göra åt det? Jag kör allt det senaste uppdateringsvis.
[LÖST] Byte mellan skrivbord, fönster ligger kvar
[LÖST] Byte mellan skrivbord, fönster ligger kvar
Senast redigerad av 1 skinkan, redigerad totalt 21 gånger.
Re: Byte mellan skrivbord, fönster ligger kvar
Finns inga inställningar om du högerklickar på menyn längst ner?
Använder du Compiz?
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Compiz behövs inte i KDE eftersom det är ersatt av KDEs egen window-manager. De flesta pluginsen är rätt upp och ner omknådade till KDE.Hund skrev:Använder du Compiz?
Angående frågan i sak så borde det väl vara så att man ser det man startat..... annars riskerar man ju att sänka sin burk med massvis med snurrande applikationer, ser inte problemet !
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Ja det går bra. Skullle bli galen med den inställningen. Den är bara att högerklicka på taskbaren, så att det kommen upp en meny. Välj att ändra inställningar. Den finns där...skinkan skrev:Tjenare.
När man byter mellan skrivborden i KDE så ligger de fönster man kör kvar i den nedre listen, finns det något man kan göra åt det? Jag kör allt det senaste uppdateringsvis.
Just nu kör jag utan taskbar så jag kan inte beskriva det hela exaktare än så här

- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Ser inte poängen med ditt inläggpun skrev:Angående frågan i sak så borde det väl vara så att man ser det man startat..... annars riskerar man ju att sänka sin burk med massvis med snurrande applikationer, ser inte problemet !

Så jäkla enkelt var det alltså, man tackar!mcNisse skrev:Ja det går bra. Skullle bli galen med den inställningen. Den är bara att högerklicka på taskbaren, så att det kommen upp en meny. Välj att ändra inställningar. Den finns där...skinkan skrev:Tjenare.
Just nu kör jag utan taskbar så jag kan inte beskriva det hela exaktare än så här