Inte mycket till info där inte!
Varför får man aldrig info i "adminstrationen informerar" om vad som hänt och vad som är på gång?

Det skrevs i denna tråd en (1) timme innan ditt inlägg. Hur ofta vill du att det ska informeras om något i tavlan?Harlekin33 skrev:Varför får man aldrig info i "adminstrationen informerar" om vad som hänt och vad som är på gång?
Typ 1 ggn i veckan ialla fall.HakanS skrev:Det skrevs i denna tråd en (1) timme innan ditt inlägg. Hur ofta vill du att det ska informeras om något i tavlan?Harlekin33 skrev:Varför får man aldrig info i "adminstrationen informerar" om vad som hänt och vad som är på gång?
Jag har just antecknatUlsak skrev: jag kan informera att jag bearbetar jobbångest och resfeber på samma gång. men hur intressant kan det vara för andra än just intresseklubben. ( som antagligen står med penna och anteckningsbok i högst hugg i detta nu)
Du får ge mer info om var, för jag hittar dom inte - kanske för att dom är dolda och obskyra..?Urban Anjar skrev: [...] otäckheter i några dolda rum eller via några andra obskyra kanaler. [...]
Jag tror att det är något många vill glömma, de dolda tavlorna vill säga.farmfield skrev:Du får ge mer info om var, för jag hittar dom inte - kanske för att dom är dolda och obskyra..?Urban Anjar skrev: [...] otäckheter i några dolda rum eller via några andra obskyra kanaler. [...]
Rune.K skrev:Riktningen är väl framåt numera, eller hur farmfield?
Nu var du rolig va!farmfield skrev:Rune.K skrev:Riktningen är väl framåt numera, eller hur farmfield?
Det är väl enda möjligheten vi har innan Ronald Mallett fått igång sin roterande lasermatris..?
Min fetningRune.K skrev:Farmfield och Ulsak tillträdde i måndags, det inte gått en vecka ännu.![]()
Varför denna brådska?
Numera har vi förkortat "sittandetiden", så de lär nog informera om vad som händer.
Det var ju skillnad när det inte fanns någon tidsbegränsning, då fanns det ju ingen anledning att informera medlemmarna om vad hände eller inte hände.