Men kolla på www.archlinux.se forum så ser du vilken som installerat Arch nyligen.AlexF skrev:Jag hänger fortfarande inte med
Tvivlar på att det finns mer än en med det nicket.
Men kolla på www.archlinux.se forum så ser du vilken som installerat Arch nyligen.AlexF skrev:Jag hänger fortfarande inte med
Jag skall bringa klarhet i frågan Pink Panther är Kylling också. Ibland skriver jag saker som inte passar alla i min blogg. Men jag gillar faktiskt Ubuntu och skriver bra saker också. Men nu har några fått för sig att skriva den här blogginlägget http://blogg.idg.se/grngling/2010/03/02 ... logContent. Hur x-personer tror att det här skall hjälpa Ubuntu vet jag inte. Det här var under inga omständigheter något bra för Ubuntu. Kan du nu förstå något av Karl'n börjar få hybris :-).AlexF skrev:Jag hänger fortfarande inte med
Håller med.CryingFreeman skrev:Haha, tänk så man kan ta åt sig av två rader text.![]()
Hur ser du själv på dina egna bidrag? Värnar de Ubuntu och Öppen källkod?Pink Panther skrev:Min känsla nu och reaktioner på varför jag agerade har accepterats i kretsar som jag värderar mycket högt. Min förklaring och själ är godtag bara. Men jag värnar om Ubuntu och Öppen källkod. Jag tycker inte att det här en sida som skall visas upp http://blogg.idg.se/grngling/2010/03/02 ... logContent med kommentarerna som följer med. På något vis har ert fina arbete halkat ner många trappsteg om inte längst ner i anseende.
Instämmer. Hur vore det med att moderera bort trollen härifrån också...barzam skrev:Som jag ser på den här "diskussionen" bör man i första hand inte mata trollen. Det leder ingenstans. Sådana här meningslösa trådar borde modereras bort så fort de startas, det är för OT tom. för café-sektionen här.
Notera att Café-delen inte är obligatorisk att besöka.dmz skrev:Instämmer. Hur vore det med att moderera bort trollen härifrån också...barzam skrev:Som jag ser på den här "diskussionen" bör man i första hand inte mata trollen. Det leder ingenstans. Sådana här meningslösa trådar borde modereras bort så fort de startas, det är för OT tom. för café-sektionen här.
Så är det väl med alla trådar, och han skriver ju inte enbart i denna delen, eller hur...Grön Göling skrev:Notera att Café-delen inte är obligatorisk att besöka.dmz skrev:Instämmer. Hur vore det med att moderera bort trollen härifrån också...barzam skrev:Som jag ser på den här "diskussionen" bör man i första hand inte mata trollen. Det leder ingenstans. Sådana här meningslösa trådar borde modereras bort så fort de startas, det är för OT tom. för café-sektionen här.
Gör man det ändå, så har man sin frihet att välja bort trådar man tycker att man inte behöver.
Vem?dmz skrev: Så är det väl med alla trådar, och han skriver ju inte enbart i denna delen, eller hur...
Du menar säkert också dom som kör Arch Linux och egentligen borde vara på:dmz skrev:Instämmer. Hur vore det med att moderera bort trollen härifrån också...barzam skrev:Som jag ser på den här "diskussionen" bör man i första hand inte mata trollen. Det leder ingenstans. Sådana här meningslösa trådar borde modereras bort så fort de startas, det är för OT tom. för café-sektionen här.
@ PPPink Panther skrev:Karl'n svammel är bra för själen.
Här skrivs inget som helst vettigt men onödigt svammel är bra för själen!
http://blogg.idg.se/kylling/2010/03/06/ ... logContent
Av: Pink Panther