Presentation TL - ZX Spectrum
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Presentation TL - ZX Spectrum
Min tanke är att om vi får stabilitet kring forumet ett tag och förbättrar ryktet så ger det andra med sig också med projekt och liknande när det blir fler aktiva medlemmar.
Summan av det hela är att jag är ute efter fler aktiva medlemmar så att dagens aktiva inte behöver bära en stor börda utan fler kan dela på den. Dessutom blir supportavdelningen bättre om vi får hit fler kunnigt folk.
Summan av det hela är att jag är ute efter fler aktiva medlemmar så att dagens aktiva inte behöver bära en stor börda utan fler kan dela på den. Dessutom blir supportavdelningen bättre om vi får hit fler kunnigt folk.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
-
Om det är det enda du har att komma med att det ska vara tyst och lugnt i forumet så lär du inte få min röst!ZX Spectrum skrev:Min tanke är att om vi får stabilitet kring forumet ett tag och förbättrar ryktet så ger det andra med sig också med projekt och liknande när det blir fler aktiva medlemmar.
Jag vill ha en TL med klara och tydliga framtidsvisioner!
Oavsett om det blir vilda diskussioner om saker och ting!
*Kaos är granne med gud* = Lars Nore'n!

- ZX Spectrum
En tyst plats vet jag inte men lugn kan jag köpa, delvis.
Jag vill få forumet till att bli en såpass trevlig plats att det blir fler "aktiva" medlemmar. Med fler aktiva medlemmar kommer projekten automatiskt i framtiden. Medlemmarna är basen i hela verksamheten och med mitt synsätt så vill jag att fler hittar hit för att det är ett forum att räkna med.
Jag vill få forumet till att bli en såpass trevlig plats att det blir fler "aktiva" medlemmar. Med fler aktiva medlemmar kommer projekten automatiskt i framtiden. Medlemmarna är basen i hela verksamheten och med mitt synsätt så vill jag att fler hittar hit för att det är ett forum att räkna med.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
-
Jag brukar ofta säga att OLJA är det bästa sättet att få tyst på gnissel och gnäll i (gångjärnen)ZX Spectrum skrev:En tyst plats vet jag inte men lugn kan jag köpa, delvis.
Så sätt i gång att sätta lite olja om det ska flyta!
Så återigen: Vad har du för olja/framtidsvisioner?
Sätter man rätt person på rätt plats så uppstår inget gnissel och gnäll men hur hade DU tänkt dig att göra det?

- ZX Spectrum
Framtidsvisionerna är fortfarande antalet aktiva medlemmar och inte att det är en grupp som hela tiden styr och håller i forumet utan att andra kan ta över.
Denna tråden är värd en tanke:
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.p ... 69#p372169
Som jag säger där så är det bra om vi "gamla" kan låta nya ta över men antalet aktiva medlemmar gör det omöjligt i nuläget.
Stora projekt ser jag därför inte som prioriterade och skulle bara göra det ändå mer påfrestande för dom befintliga. Vill någon ta itu med något projekt så är det helt ok men inget jag kommer att delegera. Min roll som TeamLeader är därför mer symbolisk och mer en vision om hur jag och några andra som jag talat med vill ha locot. Om mitt tankesätt mot förmodan skulle stämma så blir det fart på både det ena och andra inom ett år. Denna tiden tror jag behövs för att få mer action här.
Denna tråden är värd en tanke:
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.p ... 69#p372169
Som jag säger där så är det bra om vi "gamla" kan låta nya ta över men antalet aktiva medlemmar gör det omöjligt i nuläget.
Stora projekt ser jag därför inte som prioriterade och skulle bara göra det ändå mer påfrestande för dom befintliga. Vill någon ta itu med något projekt så är det helt ok men inget jag kommer att delegera. Min roll som TeamLeader är därför mer symbolisk och mer en vision om hur jag och några andra som jag talat med vill ha locot. Om mitt tankesätt mot förmodan skulle stämma så blir det fart på både det ena och andra inom ett år. Denna tiden tror jag behövs för att få mer action här.
-
Jag anser att du har fel och vi behöver framåtanda och nya ide'er och inte bara det du beskriver!Stora projekt ser jag därför inte som prioriterade och skulle bara göra det ändå mer påfrestande för dom befintliga.
NEJ! Du får inte min röst då du inte har det som krävs för att Ubuntu ska växa!
Farmfield har i allafall en vision om ett mobit tema, och det är mer än var du har!

- ZX Spectrum
Då tycker jag inte att du ska rösta på mig. Rösta på farmfield eller blankt om du inte tycker han platsar heller.Harlekin33 skrev:Jag anser att du har fel och vi behöver framåtanda och nya ide'er och inte bara det du beskriver!Stora projekt ser jag därför inte som prioriterade och skulle bara göra det ändå mer påfrestande för dom befintliga.
NEJ! Du får inte min röst då du inte har det som krävs för att Ubuntu ska växa!
Farmfield har i allafall en vision om ett mobit tema, och det är mer än var du har!
-
jahadu!
Så du lägger dig platt?
Men då får det bli så att jag lägger min röst på farmfield eftersom han i allafall har en frantidsvision förutom att få ett tyst och lugnt forum!

Så du lägger dig platt?
Men då får det bli så att jag lägger min röst på farmfield eftersom han i allafall har en frantidsvision förutom att få ett tyst och lugnt forum!

- ZX Spectrum
Har ingenting mer att tillägga. Detta är vad jag ställer upp till val med.Harlekin33 skrev:jahadu!
Så du lägger dig platt?
Antingen tycker man om det eller så röstar man på motkandidaten.
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
ja, för mig är det en vinst hur än det går, jag gillar ZX skarpt och hade han inte haft en framåtblick så hade han väl inte ställt upp. Men Farmfield och ZX har olika scenaria, men så mycket skiljer det inte åt..
- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Ja jag hoppas innerligen att gode ZX hoppar tillbaka i administrationen även om jag vinner valet. Vulfgar och ZX är tveklöst de två (av tre) jag haft mest förtroende för inom LoCo't sedan jag började här. (Mekaniserad Apelsin är den tredje men skola och privatliv har gjort att han numera inaktiverat sig inom LoCo't.)
>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
farmfield skrev:Ja jag hoppas innerligen att gode ZX hoppar tillbaka i administrationen även om jag vinner valet.
...