Stockholm 23-24 februari + sängplats sökes

Information och planering
Användarvisningsbild
CryingFreeman
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Stockholm 23-24 februari + sängplats sökes

Inlägg av CryingFreeman »

Jag hade tänkt mig bevista FOSS Sthlm den 24 februari av olika anledningar, och jag funderade på att åka ner till Stockholm en dag tidigare för att kanske träffa några ubunteros i området.

Är det någon som vill ha en liten träff för lite god mat och dryck och kanske lite snack om Ubuntu i en eller annan form den 23:e februari?

Jag skulle i så fall behöva en sängplats också, eftersom jag inte har budget nog till att både resa och stå för logi på hotell. Jag lagar dock god mat, även om inte Barre fick uppleva prov på det när han ytterst vänligt bjöd på sitt gästrum senast det begav sig. ;)
bittin
Kontakt:

Re: Stockholm 23-24 februari + sängplats sökes

Inlägg av bittin »

Jag kan ses den 23:e och det enda tips på Sängplats jag kan ge är att man kan sova på Proxxi http://proxxi.org föreningslokal för nördar som har öppet typ 24/7 eller om man är extra snäll (kanske man får sova hemma hos mig)
Användarvisningsbild
CryingFreeman

Inlägg av CryingFreeman »

Okej! :) Tack för infon. :)

Verkar som om mina planer har satts lite på undantag, eftersom min bil inte vill starta. Så jag kanske inte åker ner imorgon trots allt. Allt beror på hur det går med alla förberedelser imorgon.
bittin
Kontakt:

Inlägg av bittin »

CryingFreeman skrev:Okej! :) Tack för infon. :)

Verkar som om mina planer har satts lite på undantag, eftersom min bil inte vill starta. Så jag kanske inte åker ner imorgon trots allt. Allt beror på hur det går med alla förberedelser imorgon.
aja, jag hade allafall trevligt vi får väl ses någon annan gång :p
Skriv svar

Återgå till "Lokala användargrupper | Möten | LoCo träffar"