..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Jag satt precis och smygkontrollerade vad alla hade för sig härinne.
På första raden stod då att MSN[Bot] skriver personlig meddelande
Hur farao går det till?
Till vem?
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Grön Göling skrev:Jag satt precis och smygkontrollerade vad alla hade för sig härinne.
På första raden stod då att MSN[Bot] skriver personlig meddelande
Hur farao går det till?
Till vem?
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Litet som en "lonely hearts-club" för bottar?
Eller ställer de upp för andra ensamma också?
Litet som en "lonely hearts-club" för bottar?
Eller ställer de upp för andra ensamma också?
Det finns chatbotar du kan snacka med.
Sist jag läste om det, så var det Yahoo som har flera chatbotar.
Själv har jag bara chattat med Eliza eller om det var Alice, kommer inte ihåg riktigt, det var förra årtusendet.
Se > http://en.wikipedia.org/wiki/ELIZA för mer info.
Edit: Jag trodde länge och väl att Anna var en båt, det nog därför jag inte förstod sammanhanget i texten.
Nu sitter den där MSN Bot och skriver personliga meddelanden igen!!
Får han det??
Nej, den skriver tydligen väldigt fort och sedan hoppar den ur. Men den gör det bevisligen. Ska försöka hinna ta en skärmdump nästa gång jag ser det.
Grön Göling skrev:Nej, den skriver tydligen väldigt fort och sedan hoppar den ur. Men den gör det bevisligen. Ska försöka hinna ta en skärmdump nästa gång jag ser det.
Screenshot-Ubuntu Sverige • Vilka är online - Mozilla Firefox.png (78.51 KiB) Visad 1701 gånger
Jovisst sitter MSN [bot] och skriver personliga medelanden...
m!rage skrev:Nästan fler botar än människor ju! Vad är det här för forum?
De gillar oss väl
Vår egen fan-club! Ta åt er allihop.