KiviE skrev:Nej av den enkla anledningen att forumet förmodligen kommer bli konstig. Om man lyckas lösa det så att man ser vem som gjort inlägget även fast han/hon är borttagen så kanske jag kan rösta ja.
Jag håller med LJ men vet att problemet är tekniskt. Att ha en stor mängd inlägg utan 'avsändare' blir fel. Att ta bort dessa blir också fel. Hur gör man om någon ändrar sig. Är ett konto verkligen att anse som avslutat om inläggen ligger kvar?
Det är ju det här som är så komplicerat. Men egentligen håller jag med om logiken att man ju borde kunna utträda ur en gemenskap, frågan blir ju då hur man löser detta rent tekniskt och/eller om det ens går att lösa tekniskt.
Skunken skrev:Det finns en annan tråd här. Typ - Fantisktiskt... nu är vi över 14.000 medlemmar ! .... Sant?

Jag håller med om att detta är en fullkomligt vansinnigt påstående. Jag hade gärna sett att konton som ej varit aktiverade på, säg två år, raderades. Jag skulle inte genomföra detta utan konsensus med administrationen om jag blev TL, men det är min högst personliga åsikt. Jag ser hellre att vi har 500 aktiva medlemmar än skryter med 13.500 inaktiva...