Det sambandet har jag också lagt märke till.mcNisse skrev:Personligen ser jag ett samband med att No1Viking & Co är här och berättar hur dåligt allt är...No1Viking skrev:Jasså?Fråga CF och se om han håller med.Nää, du, det är du som försöker släta över något som fungerar så dåligt så att medlemmar lämnar ubuntu-se.org. Har du missat det så undrar jag hur du analyserar verksamheten. Men, när jag tänker efter, du kanske tycker att det är bra, för du har aldrig, mig veterligen, gjort nåt för att stoppa medlemsflykten?
Pojkarna från grannbyn aka ubuntu.se kommer gärna hit när det är dags för ett demokratiskt val här.
Grannbyns agenda behöver man inte vara någon Einstein för att förstå.
Det är väl det gamla vanliga ordspråket om räven som inte kunde hoppa upp till rönnbären.
"Surt sa räven om rönnbären"
Jag har en känsla att vi borde fortsätta diskutera i Debatt-tavlan.
Eftersom jag själv är aktiv i den här diskussionen kan jag inte gärna gå in och modererara.
Det hör till sunt bondförnuft att om en moderator deltar i en diskussion bör han undvika att moderera, om det inte är absolut nödvändigt, typ våldsamma personangrepp.
Min tanke är att vi gamla rävar kan bespara nytillkomna medlemmar vårt skitprat.
/Rune