Spicebird email. Helhetslösning för kontakter, e-post, kalender och IM ( instant messaging ).
( Integrated access to email, contacts, calendaring and instant messaging in a single application ).
Det har börjat röra sig på den här fronten ordentligt. Spicebird är en blandning av Thunderbird och Evolution, Spicebird har helt enkelt tagit det bästa av båda applikationerna och ytterligare förbättrat, med egna lösningar. Jag använder mig själv av Spicebird. Spicebird kommer att utvecklas till nästa stora öppna e-post klient som är byggd på öppen källkod, med många tusentals användare. Applikationen är inte riktigt färdig utvecklad i nu. Det gäller främst översättningarna av programmet till olika språk. Jag vet inte om det pågår en svensk översättning av programmet. Men det här borde Daniel ha kunskap om. Jag kör programmet på engelska. Vill du använda dig av svensk rättstavning, är det inga problem. Du laddar ner en zip fil från http://dsso.se/ och packar upp den. Du lägger den svenska rättstavningsfilerna i mappen ( /usr/share/spicebird/dictionaries ) väljer svensk rättstavning i programmet.
http://www.spicebird.com/
Pink Panther
Helhetslösning för kontakter, e-post, kalender och IM.
- Pink Panther
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Helhetslösning för kontakter, e-post, kalender och IM.
Öppen källkod är min passion, mitt hjärta och min själ.
Linux Mint 18 Sarah
Linux Mint 18 Sarah
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
- Kontakt:
Re: Helhetslösning för kontakter, e-post, kalender och IM.
det där verkar ju najs iofs är jag nöjd med &bitlbee och pine på mina datorer då dom inte klarar tunga grafiska applikationer 

- CryingFreeman
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Helhetslösning för kontakter, e-post, kalender och IM.
Tänk vad man kan se i sin spåkula ändå. Använder du en sån där Magic 8-ball?Pink Panther skrev: Spicebird kommer att utvecklas till nästa stora öppna e-post klient som är byggd på öppen källkod, med många tusentals användare.