pci:00.00: Philips standard LCD
Please update ddccontrol-db, or, if you are already using the latest version, please send the output of the following command to ddccontrol-user@list.sourceforge.net
LANG= LC_ALL= ddccontrol -p -c -d
Thank You.
Det är Debian som står för nästan allt stöd beträffande monitor med mera till Ubuntu. Jag har redan de senaste databasen.
Är lite fundersam, över vad de här lilla raden betyder och om det gör någon nytta om jag skickar in uppgifterna.
Ändring: Det har med språk att göra, det vet jag redan. Men sen då? Vad har de för nytta av uppgiften?
Pink Panther
Är lite fundersam!?
Kategoriregler
Här behandlar vi ritprogram, program för fotoretuschering, bildhantering och liknande. Vänligen observera att trådar rörande grafikkort hör hemma i Hårdvara och drivrutiner!
Här behandlar vi ritprogram, program för fotoretuschering, bildhantering och liknande. Vänligen observera att trådar rörande grafikkort hör hemma i Hårdvara och drivrutiner!
- Pink Panther
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Är lite fundersam!?
Öppen källkod är min passion, mitt hjärta och min själ.
Linux Mint 18 Sarah
Linux Mint 18 Sarah
-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Re: Är lite fundersam!?
hej alla hej Pink Panther,
nja nu är jag ingen expert men jag antar att du finner svaret på följande hemmsida på internet...
ddccontrol-user@list.sourceforge.net
och www före så ska det rocka... annrs kan du köra en goldstar... funkar för mig.
nja nu är jag ingen expert men jag antar att du finner svaret på följande hemmsida på internet...
och www före så ska det rocka... annrs kan du köra en goldstar... funkar för mig.
- Pink Panther
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Är lite fundersam!?
Tack! Men det är inte aktuellt längre, jag fixade skärmen själv. Allt får man själv göra. Det är inte lätt för nybörjarna. Vi måste försöka att underlätta lite mer.UbunTu_hakker skrev:hej alla hej Pink Panther,
Ha det bra.

Pink Panther
Öppen källkod är min passion, mitt hjärta och min själ.
Linux Mint 18 Sarah
Linux Mint 18 Sarah