Kanske skall du se som en fördel med tanke på deras säkerhetspolitikxhassex skrev: Ja det är klart jag kommer inte längre in på Nordea![]()

Kanske skall du se som en fördel med tanke på deras säkerhetspolitikxhassex skrev: Ja det är klart jag kommer inte längre in på Nordea![]()
Du börja ju just ! Jag fyller 60 i januari....Xaziva skrev: Själv är jag 15, hur gammal är du?
Är jag ensam högstadie grabb här?
Om allting går så långsamt som nu, då blir det såZinden skrev: 30 år har flugit från mitt liv.....så om 30 år är jag ikapp Little JohnDå har little John hunnit bli.....61 tror jag
Och precis det tycker jag mycket om ! Duktiga killar i alla ålder här!!Rasmus skrev: 12 född 1994-08-09
Visst! Det har vi haft. Men nya medlemmar hela tiden, Så den gamla tråden försvann....ThinLizzy skrev: har vi inte haft en sådan här tråd tidigare?
jag blir 41 i morgon.
Fast det var inte jag som bestämde att jag skulle vara 12 nu menLittle John skrev:Och precis det tycker jag mycket om ! Duktiga killar i alla ålder här!!Rasmus skrev: 12 född 1994-08-09
Bra det Rasmus !!![]()
![]()
![]()
Jepp jag gjorde till och med en statistisk sammanställning av de som hade pillat in sitt namn i den o la upp på wikin. Men den e väldigt out of date och kommer inte ens ihåg adressen.ThinLizzy skrev: har vi inte haft en sådan här tråd tidigare?
jag blir 41 i morgon.