Jag är glad över att det var många år före det att Lars Ulrich skämde ut sig som Metallica hade någon form av relevans i musikvärlden. Idag är jag minst lika glad över att jag aldrig har varit ett fan av U2.
http://www.svd.se/naringsliv/it/kan-kin ... 033545.svd
Det är inte så lite symptomatiskt att det alltid är de stormrika Per Gessletyperna i musikbranschen som gnäller över ”förlorade intäkter”.
-Hej du Bono! Ain't it funny how that money rots your brain?
Bono gör en Lars
- SlamsornasKung
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Bono gör en Lars
HP NC2400 - Ubuntu 10.04 • Fujitsu Siemens AmiloM7400 - Arch Linux • HP/Compaq Mini 110C - Ubuntu 10.04
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.
-
- Kontakt:
Re: Bono gör en Lars
Jag håller helt med i det du och artikeln säger.
Det är väl lite OT, men jag håller däremot inte med om detta citat
Det är mycket effektivt politiskt när en totalitär regim tillåts interferera med Internet och andra media.
Det är väl lite OT, men jag håller däremot inte med om detta citat
Men kolumnen har direkt fått svidande kritik, rapporterar BBC och citerar en journalisten och bloggaren Cory Doctorow.
– Bono har missat att inte ens en totalitär regim effektivt kan kontrollera innehållet på nätet, säger han till BBC.
Det är mycket effektivt politiskt när en totalitär regim tillåts interferera med Internet och andra media.
Ubuntu/Linux - Grunder: En introduktion till Ubuntu och Linux
Ubuntu/Linux - Basics: An introduction to Ubuntu and Linux (experimental, automated translation)
Ubuntu/Linux - Basics: An introduction to Ubuntu and Linux (experimental, automated translation)
haha vilken ärkenöt. Undrar när hans bubbla ska spricka?
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
-
- Kontakt:
Jag har nog tyckt mig se en längre tid att en del folk i medierna anser att han är lite "för mycket". Ibland undrar man nog om hans välgörenhetsprojekt är mest till för hans image? Fast visst är välgörenhet bra ibland.
Ubuntu/Linux - Grunder: En introduktion till Ubuntu och Linux
- nicefinger
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Slutade bry mig om Bono -85
Kolsyrat gangesvatten, socker, målarfärgämne (sockerkulör), surhetsgivande medel (saltsyra), dioxin, konservmedel (E211), du-är-så-sötningsmedel (E952), arom, oxidationsmedel.
- vulfgar
- ung forumnörd
Har alltid misstänkt att det är så och har fö aldrig gillat U2, ett band som är sanslöst överskattat IMO.ycc skrev:Ibland undrar man nog om hans välgörenhetsprojekt är mest till för hans image?
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch!