God jul!
- SlamsornasKung
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
God jul!
Till all nya bekantskaper jag har haft förmånen att ”träffa” här på forumet. Utan er hade mitt GNU/Linuxäventyr blivit tämligen kort.
Tack!
SK
Tack!
SK
HP NC2400 - Ubuntu 10.04 • Fujitsu Siemens AmiloM7400 - Arch Linux • HP/Compaq Mini 110C - Ubuntu 10.04
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.
Re: God jul!
Vadå? är ditt linuxäventyr slut redan?
God Jul!!!

God Jul!!!
- Louie
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
Vilken underbar tråd. Ska vi säga att det är den första och enda jultråden vi behöver på forumet?
Det här borde täcka in allt som har med julen att göra
God Jul
/L

God Jul
/L
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar.
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Det kommer bli en av dom bättre jularna på länge. Vi har ju sjukt mycket snö! Äntligen en redig vintet med massa kyliga minusgrader ute.
Och en liten vintrig bild på grabbarna är ju obligatorisk:

Och en liten vintrig bild på grabbarna är ju obligatorisk:

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Ja ibland är det riktigt häftigt med mycket snö och många minusgrader. Som t.ex. när vi nyligen fick uppleva bad i en uppvärmd utomhuspool under en nästan stjärnklar himmel och svalka oss med kullerbyttor i snön
Men imorgon blir det till att leta fram en skyffel för att kunna gräva fram bilen hehe
God Jul!

Men imorgon blir det till att leta fram en skyffel för att kunna gräva fram bilen hehe

God Jul!
- micke_nordin
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Hej, jag är nytt här på forumet, jag kommer från Holland och önska ni alla god jul och gott nytt år.
Jag är Ubuntu fan, och köpte en bärbar dator att ta med till vår sommarstuga i Sverige nästa år, men jag har några frågor kring anslutning till nättet djupt i skogen, vilken plats blir bäst på forumet?
Tack för hjälp,
Ton.
Jag är Ubuntu fan, och köpte en bärbar dator att ta med till vår sommarstuga i Sverige nästa år, men jag har några frågor kring anslutning till nättet djupt i skogen, vilken plats blir bäst på forumet?
Tack för hjälp,
Ton.
GOD JUL!
Ställ en fråga i internet kategorinTon skrev:Hej, jag är nytt här på forumet, jag kommer från Holland och önska ni alla god jul och gott nytt år.
Tack för hjälp,
Ton.

Och god jul en gång till alla! Fan vad jag längtar!!!!
- Grön Göling
- Städsegrön

Börjar precis hitta fram till julkänslorna efter en motig advent.
Hoppas att alla får Then Beesta Jiulen.
Utanför ämnet: Litet oväntad bildning mitt i alltihop:
Visste ni att mycket av gammalsvenskan inte hade några som helst stavningsregler, utan skrevs som skrivaren personligen uppfattade språket
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
God jul på er! 

Får också passa på att önska er en riktigt GOD JUL 

- Forcevision
- Utgåva: 23.10 Mantic Minotaur
- Kontakt:
Ja stort tack till er här. Ni hjälper till i alla väder hoppas ni fortsätter med det.
*GOD JUL*
*GOD JUL*

Http://www.jernstedt.me Från otränad till tok tränad och följ mig på facebook http://www.facebook.com/jernstedt.me
- Ulsak
Ulsak önskar alla God Hjul och Gott nytt år..
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
God jul!!!
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om