Kanske är lite fulvariant men den är lätt

Vafan95monye skrev: Ja. jag vet inte om det blev för smalt... jag kan alltid ändra...
Stylen är inte helt färdig.. ska jag försöka göra menyn annorlunda...
Om jag nu har förstått rätt så kan man ändra html koden på sidor med stylish addon... så det var vad jag gjorde....Rasmus skrev:Vafan95monye skrev: Ja. jag vet inte om det blev för smalt... jag kan alltid ändra...
Stylen är inte helt färdig.. ska jag försöka göra menyn annorlunda...Kan man göra det så bra och snyggt med en enkel plugin?
Skitnajs!
Snygg logga också.
Du, kommer bli meddelad om det finns uppdateringar tillgängliga...Rasmus skrev:Skitcoolt! Breddade forumet lite, 1400pixlar. Häfftigt addon.
Är inte html, snarare css eller nått eget språk...95monye skrev:Du, kommer bli meddelad om det finns uppdateringar tillgängliga...Rasmus skrev:Skitcoolt! Breddade forumet lite, 1400pixlar. Häfftigt addon.
ps: jag visste inte att html var så... Enkelt
Kod: Markera allt
padding: 0px 0px 10px 0px !important;
Haha! oj jag såg inte att den slutade precis i bottnen... ska fixa det genast!Rasmus skrev:Är inte html, snarare css eller nått eget språk...95monye skrev:Du, kommer bli meddelad om det finns uppdateringar tillgängliga...Rasmus skrev:Skitcoolt! Breddade forumet lite, 1400pixlar. Häfftigt addon.
ps: jag visste inte att html var så... Enkelt
Tips: om man lägger tillsist i #phpbb{...} så går bakgrunden ända ner.Kod: Markera allt
padding: 0px 0px 10px 0px !important;