Vilken är bäst utav Hero och Magic? Har inte råd att punga ut 5000 kronor så jag är på jakt efter nån som kan stå på ett abonnemang åt mig då jag själv inte får.
Hittils ingen lycka

Ni får gärna skriva egna erfarenheter av mobilerna

Ulsak skrev:PLUS att det är open source.
Det är väl alltid så att det hela tiden kommer nytt men har du inte väldigt bråttom att skaffa en Androidlur så är det inte långt borta innan nästa generation av hårdvara med lurar som kommer med nya Snapdragon processorn. Det finns inga datum satta men HTC har en på gång som har iaf kodnamnet HTC Dragon som enligt läckta spec kan bli riktigt intressant. De flesta tillverkare kommer komma med sådan snart. Finnas sådan i SonyEricssons nya Androidlur som presenterats men inte släpps förrän nästa år. Mycket spännande på gång alltså. Sedan rullar väl snart anpassade versioner av Android 2.0 ut för de flesta befintliga Androidlurar som kommer ha en del nytt godis och förbättringar. Vanillakoden finns redan ute och även SDK och NDK för utvecklare att porta och bygga nya appar för. Spännande tider alltså att vara Androidägare i.XTR3M3 skrev:Ok. Båda är för dyra för mig att köpa kontant ändå så priset har ingen större betydelse.
Får se om jag får tag på nån som kan stå på ett abonnemang för annars blir det ingen
Du kan uppdatera till en nyare ROM anpassad för den telefon du har. Vill du inte använda den som HTC erbjuder finns det andra custom ROM:s att använda sig av.Broder Tuck skrev:![]()
Intressant. Jag är själv väldigt intresserad av en androidtelefon. Hero kanske, i första hand. Men två frågor:
om Dragon kan vara på gång, hur lång tid kan det röra sig om, innan den kan gissas att vara ute? Våren 2010?
Om man har en android från HTC, kan den uppgraderas från en version av mobilmodell, till en senare släppt
modell? Så att man "lyfter" den gamla modellen upp till samma nivå som den senare befinner sig på? Eller sitter
man i dem, lika "fast" på ursprungsninvå som om man gör med en Nokia- eller Erikssonmodell av äldre beskaffenhet?
Till sist, vad kan man säga om Samsungs Gravity? Är det något intressant, eller bör man hålla fingrarna borta
från den? Synpunkter.
Tukken
Samsungs lur har fått en del kritik faktiskt. Helt uteslutande är det ju Heron som är mes poppis idag.Broder Tuck skrev:Tack för den infon.
Någon som har något ang Samsungs Galaxy?
Jag förmodar, gissar, att man kanske blir mest "fri" (obunden) om man håller sig till HTC. Eller . . . (såg KivieS svar efteråt)
Då försvann den förmodan. Sneglar åt Motorolan via googling . . .
Min fru sponsrade mig, annars hade jag skuldsatt mig..XTR3M3 skrev:F*n om man hade råd att köpa en.
Testade precis att ta ett abonnemang med medföljande HTC Magic men det lär då knappast gå igenom.