Firefoxsida spökar fast jag stängt den.. hur gör man
-
Firefoxsida spökar fast jag stängt den.. hur gör man
jag hör ljud från en sida jag besökt fast jag stängt ner webbrowsern. tydligen så finns den ändå "öppen" någonstans fast jag inte ser det på skrivbordet. hur får jg bort det här? tack för all hjälp på förhand
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Re: Firefoxsida spökar fast jag stängt den.. hur gör man
Välkommen till forumet!
Gå till system -> administration -> systemövervakare och kolla om det ligger kvar någon Firefox-process. I så fall kan du avsluta den.
Gå till system -> administration -> systemövervakare och kolla om det ligger kvar någon Firefox-process. I så fall kan du avsluta den.
-
ok.. det funkar inte riktigt.. jag kan stänga av firefoxen, men när jag så öppnar firefox igen så återkommer ljudet från en nfl sida som jag alltså inte har öppen.. vad ska jag göra??
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Har du några konstiga tillägg installerade i Firefox? Gå till verktyg->tillägg och avaktivera dessa var och en för sig och se om det hjälper.
-
innan så ordnade en vän att jag hade verktygsraden ner till.. men nu när jag minimerar ett fönster så "försvinner" det. det lägger sig inte upptill på vertygsraden, men tycks ändå finnas kvar någonstans. hur gör jag för att se vilka fönster jag har öppnade, fast minimerade?
fasiken va det är irriterande..
uppskattar dock all hjälp jag förstår
ber om ursäkt ifall min fråga kanske verkar dum..
mvh
Rickard
fasiken va det är irriterande..
uppskattar dock all hjälp jag förstår
ber om ursäkt ifall min fråga kanske verkar dum..
mvh
Rickard