Fel vid iPodNano -överföring i Ubuntu 9.04

Problem med att spela musik, film osv.
skogsmulle101

Fel vid iPodNano -överföring i Ubuntu 9.04

Inlägg av skogsmulle101 »

Rythmbox hittar inte min iPod 8gb

men har testat gtkpod-den hittar ipoden men det går inte att få över några mp3 eller FLAC trots att jag har konverteringsinställningar på just FLAC. Alltså inte ens mp3or går att föra över till iPod.

Är det någon kunnig i ämnet här som kan hjälpa till, börjar tröttna på albumen i podden snart ;)

Tack

Mvh Philo
Senast redigerad av 1 skogsmulle101, redigerad totalt 4 gånger.
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Re: Fel vid iPod-överföring i Ubuntu 9.04

Inlägg av Hund »

Vad har du för iPod? Det finns 19 olika iPod's, lite svårt att gissa vilken du har. :) Har det fungerat förut med denna iPod?
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
skogsmulle101

Re: Fel vid iPodNANO-överföring i Ubuntu 9.04

Inlägg av skogsmulle101 »

Hund skrev:Vad har du för iPod? Det finns 19 olika iPod's, lite svårt att gissa vilken du har. :) Har det fungerat förut med denna iPod?
jo det verkar svårt hehe. Nano. Jag tror det är en generation 2. platt, inte den ovala ipod Nano allstå, 8gb svart. Tror det endast gjordes svarta av denna version/ generation.

I ryhmbox hittades den en gång sedan dess hittar inte Rythmbox ipoden. gtkpod hittariPoden men går ej att föra över filerna tilliPoden. så nej det har aldrig fungerat. Med Windows & iTunes funkar det ju perfekt, men sedan jag blåste HDDen & installerade Ubuntu har det ej funkat någe

Tack.
Skriv svar

Återgå till "Ljud och video"