En bra guild på en bra realm?

För spelentusiaster !
Recordable
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

En bra guild på en bra realm?

Inlägg av Recordable »

Är det enbart 12-åriga ouppfostrade, gnälliga, irriterande, uppkäftiga, sjuka, störda barn som spelar WoW numera eller finns det på någon realm en guild där det finns ytterst få av dessa människor?
Yelles
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Kontakt:

Re: En bra guild på en bra realm?

Inlägg av Yelles »

Recordable skrev:Är det enbart 12-åriga ouppfostrade, gnälliga, irriterande, uppkäftiga, sjuka, störda barn som spelar WoW numera eller finns det på någon realm en guild där det finns ytterst få av dessa människor?
Nåväl, inte för jag tycker jag stött på så många "ouppfostrade störda barn" i wow men spelar på stormscale(alli) och tycker det funkar fint. På 70-tiden var vi en trevlig guild med många trevliga människor :)
Datorn: P-4 HT 3,4 ghz, 2 gb, 250gb*3 sata, geforce 8800 gts 512 mb - Win Vista
Servern: P-D q-core 2,6 ghz 1066 fsb, 4 gb, 2x500 sata - Ubuntu 8,04
Bärbara: P-Dual core 2 ghz, 4gb, 300 gb IDE, geforce G105M 512 mb - Ubuntu 9,04
HP: Yelles.se - Inleed.se
Recordable
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Inlägg av Recordable »

Yelles skrev:
Recordable skrev:Är det enbart 12-åriga ouppfostrade, gnälliga, irriterande, uppkäftiga, sjuka, störda barn som spelar WoW numera eller finns det på någon realm en guild där det finns ytterst få av dessa människor?
Nåväl, inte för jag tycker jag stött på så många "ouppfostrade störda barn" i wow men spelar på stormscale(alli) och tycker det funkar fint. På 70-tiden var vi en trevlig guild med många trevliga människor :)
Jag träffar på dom ideligen. Spelat i över 1 år och i början hade man överseende och var trevlig, men nu orkar jag inte. Vill spela WoW, inte sitta och uppfostra ungar.
Birkovic
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av Birkovic »

Några månader sent, men det kan ju kanske hjälpa någon annan i samma situation att veta att det finns fler "gamlingar" som gillar att spela.

The Older Gamer är ett community som engagerar folk över 25 år som gillar att spela tv och datorspel. De har olika delar för olika spel och i WoW funkar det som så att folk från TOG spelar på samma realm och är med i samma guild, men sedan organiseras raidgrupper osv internt på TOGs forum. Det vill säga om du känner för att umgås med äldre folk som spelar och som kanske har lite mer samma attityd som dig själv kan du med fördel vara med i guildet. Spelar du sedan andra spel har du en utmärkt grund för att finna bra folk där också.

http://www.theoldergamers.com/world_of_warcraft/
Skriv svar

Återgå till "Spel"