varför i helvete gick det bara att boota EN gång?
varför i helvete gick det bara att boota EN gång?
Snyggt var det, den enda gången det gick att boota.
och jag trodde jag skulle få en "importera ditt konto" nu när jag försökte installera en gammal ovanpå den gamla.
JJÄÄ_Ö_ÖÖÖÖÖÄÖÄÖVLA helvete!
Förbannade piss!
Har nån förövrigt löst problemet med att spotify hackar och låter förjävla illa.. ibland? Fast det kräver kanske att man kan köra systemet fler än en gång?
och jag trodde jag skulle få en "importera ditt konto" nu när jag försökte installera en gammal ovanpå den gamla.
JJÄÄ_Ö_ÖÖÖÖÖÄÖÄÖVLA helvete!
Förbannade piss!
Har nån förövrigt löst problemet med att spotify hackar och låter förjävla illa.. ibland? Fast det kräver kanske att man kan köra systemet fler än en gång?
Re: varför i helvete gick det bara att boota EN gång?
Lite mer info om problemet skull hjälpa.
Prova döda Pulseaudio, det var det som krånglade för grannen med Spotify via Wine.
Prova döda Pulseaudio, det var det som krånglade för grannen med Spotify via Wine.
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Hej hund.
Jo.alltså... Intelmoderbord, 2mhz processor. Vad behöver du veta?
Jo.alltså... Intelmoderbord, 2mhz processor. Vad behöver du veta?
Vad exakt du har gjort och vad som blir fel? Får du några felmeddelanden eller så?
Nix, det är därför jag inte skriver nåt om det.
Uppdaterade. Bootade om. Snyggt, positivt överaskande snyggt!
Okej, spotify ville sig inte riktigt, men det tänkte jag försöka hitta en lösning på idag, och inte igår, då var jag lite för trött.
Idag startar den inte alls. I bästa fall dyker den vita ubuntusymbolen upp. Sen händer inget mer. Inga felmeddelanden eller nåt.
Jag är en jävla magnet för konstiga ubuntufel, förra gången var det ett smygande minnesfel, men jag tror inte på hårdvarufel som uppträder just när man uppgraderar..
Installerar en gammal ubuntu nu, jag behöver maskinen. Men jag hittar gärna lösningar ändå, för jag vill gärna köra det nya och snygga ubuntu..
Uppdaterade. Bootade om. Snyggt, positivt överaskande snyggt!
Okej, spotify ville sig inte riktigt, men det tänkte jag försöka hitta en lösning på idag, och inte igår, då var jag lite för trött.
Idag startar den inte alls. I bästa fall dyker den vita ubuntusymbolen upp. Sen händer inget mer. Inga felmeddelanden eller nåt.
Jag är en jävla magnet för konstiga ubuntufel, förra gången var det ett smygande minnesfel, men jag tror inte på hårdvarufel som uppträder just när man uppgraderar..
Installerar en gammal ubuntu nu, jag behöver maskinen. Men jag hittar gärna lösningar ändå, för jag vill gärna köra det nya och snygga ubuntu..
Det kan ju ha blivit fel vid uppgraderingen till den nya versionen. Har du provat att gjort en ny fräsh installation med 9.10?
Tror du det? Trots allt FUNKADE det ju FELFRITT (förutom spotify) i de TIMMAR jag körde det igår, och nu tvärnit!
*svär mer*
ubuntu 8.10 har bara en pil. Har jag IGEN världens konstigast tajmade hårdvarufel? Fan...
Återkommer ikväll, nu ska jag jobba. Fan igen.
ubuntu 8.10 har bara en pil. Har jag IGEN världens konstigast tajmade hårdvarufel? Fan...
Återkommer ikväll, nu ska jag jobba. Fan igen.