Hej.
jag letar efter en rss-läsare I Form Av Ett Addon Till Firefox som är bra.
Någon som har ett bra tips?
Jag är ute efter en som låter mig bläddra bland feeds och artiklar i en kolumn på sidan och vid ett klick tar mig direkt till artikeln på ursprunkssidan (Ofta så får man ända inte upp all text i rss-läsaren eller så funkar inte bilder eller filmer eller nått sånt. Jag använde en (som jag tyvärr inte kommer ihåg vad den heter, men den var inge bra för den visade inte om ett speciellt feed innehöll olästa artiklar.
Vill ha tips på bra rss-läsare [LÖST]
-
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Vill ha tips på bra rss-läsare [LÖST]
Senast redigerad av 1 jansson, redigerad totalt 30 gånger.
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Vill ha tips på bra rss-läsare
jag använder akregator, mest för att den fungerar bra i kde.
har du testat google reader? Den borde fungera bra i firefox...
har du testat google reader? Den borde fungera bra i firefox...

Google Reader är bäst om du är ute efter en webbaserad klient. Annars är Liferea trevlig.
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
-
Hittade ett plugin till firefox som är helt perfekt i min mening.
Det är en sidebar som visar alla ens livebookmarks. När man klickar på en artikel så visas en lite ruta med en preview nedtill, och dubbelklickar man får man se hela artikeln på ursprungssidan i den flik man har öppen eller en ny flik om man vill det. Det skannar också efter nya artikler men jämna mellanrumm (man kan ställa in hur ofta). Feed sidebar heter den om någon är nyfiken.
Det är en sidebar som visar alla ens livebookmarks. När man klickar på en artikel så visas en lite ruta med en preview nedtill, och dubbelklickar man får man se hela artikeln på ursprungssidan i den flik man har öppen eller en ny flik om man vill det. Det skannar också efter nya artikler men jämna mellanrumm (man kan ställa in hur ofta). Feed sidebar heter den om någon är nyfiken.
-
Re: Vill ha tips på bra rss-läsare [LÖST]
A juste tack för tipsen.