Dra hem torrentfilerna så slipper vi sänka servrarna.

Ja, det har dutweeek skrev:Jag seedar också
En fråga: om jag har installerat 9.10 RC förut, och har uppdaterat via uppdateringshanteraren, har jag exakt samma system som om jag skulle installera om till den skarpa versionen av 9.10?
En uppgradering påverkar inte filsystemet. Defaultet gäller nyinstallation. Antar att du då gjorde ett aktivt val att inte ha ext4.gusse02 skrev:Mitt filsystem var och förblev ext3. Ja har hört att ext4 skall vara default nu i karmic men är inte helt säker på det.
Om man har installerat 9.10 RC så behöver man bara se till att ha sitt system uppdaterat så har man samma uppsättning paket som man skulle ha om man installerade med nya final cdn. Det som möjligen kan vara skillnad (men behöver inte vara det) är om några förändringar skett med själva installationskripten och har saker satts upp men så här långt gånget så handlar det nog mer om småfixar och när man väl har ett system som rullar så är skillnaden i princip ingen. Själva paketen är de samma.tweeek skrev:Jag seedar också
En fråga: om jag har installerat 9.10 RC förut, och har uppdaterat via uppdateringshanteraren, har jag exakt samma system som om jag skulle installera om till den skarpa versionen av 9.10?