Forumsidans bredd för bred
Färgen på ramen till inläggen är en annan färg (mer orange) än den på övriga ramar (mer röd).
- Retardedpope
Vi behöver väl inte ändra befintliga css:er, vad du(sebastean) behöver göra är att fixa den nya css:en. Den gamla fungerar och ser tillräckligt bra ut och eftersom att du snart (förhoppningsvis) har gjort en ny css, så finns det ju ingen anledning att ändra de gamla.
btw hur går det?
btw hur går det?
var klar idag (31/5) på morgonen och mailade ozamosi men har inte hört av honom. Kommer att göra nya försök nu ikväll.
Tala inte om mig i tredje person, och låt mig komma till en mailinbox 
Håller på att läsa nu, men det tar tid med 56k :/

Håller på att läsa nu, men det tar tid med 56k :/
(och jag saknar mobiltäckning samt telefonledning eftersom jag är uppkopplad)
- Retardedpope
[quote="ozamosi"](och jag saknar mobiltäckning samt telefonledning eftersom jag är uppkopplad)[/quote]
Hur kan du vara uppkopplad om du saknar telefonledning? Behövs inte en sådan för att man ska kunna ansluta med 56k?
Hur kan du vara uppkopplad om du saknar telefonledning? Behövs inte en sådan för att man ska kunna ansluta med 56k?

Jag saknar ledig telefonledning eftersom.... Nä, jag orkar inte, du bara dummar dig ju! 

- Retardedpope
hehe jupp, men hur är det, har du fått sebasteans css och i så fall när kommer den att installeras, så att den kan testas?
Nu är den installerad...