Pink Panther
Jag är övertygad om att pun var medveten om den skärpta tolkningen, jag har satt en klistrad tråd om det på global nivå så att den dyker upp var man än befinner sig på forumet.Pink Panther skrev:Det blir mycket godtyckligt och orättvist. Det är möjligt att Pun samlat på sig för en kortare avstängning på ett par dagar max. Men inte tre månader. Det här beslutet skapar nog mer problem än brukligt. Varför fatta sådant beslut som säkert inte bygger några broar. Jag ser nu framför mig en bro som var på väg att byggas i mellan alla olika fraktioner raseras totalt.
Pun har samlat på sig 3 varningar inom ett halvår, vilket innebär 3 månaders avstängning om vi följer de regler som har röstats igenom.Pink Panther skrev:Det är möjligt att Pun samlat på sig för en kortare avstängning på ett par dagar max. Men inte tre månader.
Nej, där har du nog rätt. Jag ser dig som en motsvarighet till den som i historien "vargen kommer . . . ", ofta och alltid på skämt, ropade det, när han nalkades sin by. Till bybornas förtret och irritation.Pink Panther skrev:Så allvarligt är det inte :-) . . . . . Lär inte budskapet nå fram.
Pink Panther
Jag förstår din synvinkel och jag håller med till hundra procent. Jag antar att du menar att pun inte kommer att se sin påföljd som rättfärdigt? Rätta mig om jag har fel.Pink Panther skrev: Straff är bra till en viss gräns effektivt, men blir straffet ur den drabbades synpunkt ytterligare ett bevis på inkompetens. Lär inte budskapet nå fram.
Vi håller på och filar på en sån projektgrupp, såklart. Vi har bara svårt att hitta några tillräckligt charmiga skönheter inom ledningen, så om det finns nån som känner nån som känner nån som är charmig och skön, tveka inte att höra av er.janne-5011 skrev:kan inte ledningen erbjuda charmkurser och skönhetstips för dom som misslyckas på forumet?