Vad är/görs när en person är inne på "Ingenting, eller inget som du kan se"?
Vad är/görs när en person är inne på "Ingenting, eller inget som du kan se"?
Man kan se vissa personer, när man tittar på "Vilka som är on-line" vara inne på eller göra något som anges som "Ingenting, eller inget som du kan se..."
Vad gör man där, eller Var är man för att komma dit, eller????
Nån som vet?
Vad gör man där, eller Var är man för att komma dit, eller????
Nån som vet?
SV: Vad är/görs när en person är inne på "Ingenting, eller inget som du kan se"?
Oftast är det enadministratör eller moderator som arbetar på en yta där du inte har behörighet till.
i vissa fall kan det röra sig om att det ännu inte finns en förklaringstext till det som utförs.
i vissa fall kan det röra sig om att det ännu inte finns en förklaringstext till det som utförs.
MVH
Henrik S.
Kubuntu 7.04 on Amilo M-6500 (P3 800MHz, HD 20Mb, 256Mb, DVD)
FreeSCO 0.3.4 on Fujitsu ErgoPro X (P2 (Klamath) 233MHz, HD 3Gb ext2, HD 6,2 Gb ext2, 128Mb)
Windows 2000 Pro SP4 on ACER TRAVELMATE (Celeron 800MHz, HD 10Gb, 196Mb)
Windows 2000 Pro SP4 on ASUS P4S333 (P4 1.4MHz, HD 60Gb, 767Mb)
Henrik S.
FreeSCO 0.3.4 on Fujitsu ErgoPro X (P2 (Klamath) 233MHz, HD 3Gb ext2, HD 6,2 Gb ext2, 128Mb)
SV: Vad är/görs när en person är inne på "Ingenting, eller inget som du kan se"?
En del kanske bara loggade in, sen gick de och drack kaffe eller nåt.
Eller så fastnade de på nån irc kanal, eller i nåt annat forum.
Eller så glömde de att logga ut?
Det har hänt här också medger jag.
Eller så fastnade de på nån irc kanal, eller i nåt annat forum.
Eller så glömde de att logga ut?
Det har hänt här också medger jag.
Jag är moderator, men jag ser också: "Daniel Nylander - 08:52 - Ingenting, eller inget som du kan se..."
Mysko...
Ska kolla upp det här.
Mysko...

Ska kolla upp det här.

Home sweet ~/ = http://sandnabba.se
Jo, och jag såg en gäst....vetisjutton vad en gäst gör där?! 

Skumt, kanske är om man varit inaktiv i x antal minuter? Jag kan tänka mig det står så på mig när jag är inne i Moderatorforumet och den som tittar inte har tillgång till det.
Jo jag har sett moderatorer med den texten bakom sig tidigare och tagit förgivet att det har rört sig om den dolda sektionen.
Men det som fick mig att reagera idag var att det var en gäst som hade det bakom sig.
Jaja.
Men det som fick mig att reagera idag var att det var en gäst som hade det bakom sig.
Jaja.

Detta är vad som finns i textfilen över handlingar.
Nu är det bara de två om inte är specifierade.
Att det finns fler aktiviteter som kan utföras än det finns förklaringar till dem är nog tänkbart. Naturligast vore att hänvisa till $txt['who_unknown'] om det skulle vara så. Vet inte vad som är default vid en obestämd aktivitet.
Nu är det bara de två om inte är specifierade.
Kod: Markera allt
$txt['who_hidden'] = '<em>Ingenting, eller inget som du kan se...</em>';
$txt['who_unknown'] = '<em>Okänd handling</em>';
MVH
Henrik S.
Henrik S.
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
i phpBB så står det ibland att gäster skriver pm osv. Oftast är det botar från sökmotorer t ex Google. Vet inte om det funkar på samma sätt i SMF.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch!