Det här är vad som kommer upp i högra listen, eftersom hela titeln inte får plats.Re: vad lyssnar du på för mus…
Är det bara jag, eller....?

Jaja, jag vet, jag och min snuskiga fantasi!

Det här är vad som kommer upp i högra listen, eftersom hela titeln inte får plats.Re: vad lyssnar du på för mus…
Hur kan det vara? Ser det inte likadant ut hos alla? Varför inte, i så fall?KiviE skrev:För mig får den plats ;P så har inte tänkt något på det.
Som i "tråd = string, eller vadå?whac skrev:Jag ser bara "visa tråd" men det är ju också lite snuskigt eller hur?
Sen undrar jag lite var ordet underbar kommer ifrån. Det om något är ju snuskigt, måste varit nån snuskig präst eller nåt som kom på det på 1100-talet.
s0ckan skrev:haha den seriestrippen har man skrattat till några gånger
Skunken skrev:Hmm........... Hela tråden borde anmälas![]()
![]()
Den där avataren du har, är de någon som du känner?.. eller är de ett känt foto på något vis, om de är de har jag svårt att denne skulle stå ut me dina utlåtanden.Broder Tuck skrev:Skunken skrev:Hmm........... Hela tråden borde anmälas![]()
![]()
![]()
Vart? ? ? jag springer till RFSU, men var är de? ? ?
![]()
Denna förbaskade abedissa. Hon gnäller jämt. Är det inte det ena, så är det det andra. I sista hand, alltid detta . . .Jämnt och ständigt. . . .
Tukken
Det där fotot finns både med och utan skägg och yvigt hår och har vandrat runt på nätet hur länge som helst.mwest skrev:
Den där avataren du har, är de någon som du känner?.. eller är de ett känt foto på något vis, om de är de har jag svårt att denne skulle stå ut me dina utlåtanden.
Ett svar har du redan fått. Svaret från mig, ligger i samma linje. Detta är, vad jag vet, en engelsman som har gjort sig känd för sin "festliga" mimik och har vunnit en och annan tävling i det sammanhanget.mwest skrev: . . . Den där avataren du har, är de någon som du känner?.. eller är de ett känt foto på något vis, om de är de har jag svårt att denne skulle stå ut me dina utlåtanden.