Rune.K skrev:Tycker ni medlemmar att det är OK att det finns en tråd med rubriken " SIEG HEIL LITTLE JOHN!!! " i tavlan Ubuntu Sverige?
Igår kväll flyttade jag tråden till bortmoderade inlägg, direkt när jag fick syn på den, tråden var även rapporterad.
Till min stora förvåning finns tråden återigen på det ursprungliga stället idag.
Jag har god lust att återigen flytta tillbaka den till bortmoderade inlägg...
Jag vet att policyn numera är att låsa trådar istället för att moderara bort dom, men nån j-a måtta på att följa en policy borde det väl finnas, vad menar när jag går hem klockan 5 en söndagmorgon inte fan stannar jag för röd gubbe.
En ursäkt till admin's och TL och TC, jag vet att det är fredagkväll och många har bättre saker för sej än att hänga här.
Jag skapade en tråd om att Harlekin33's tråd inte borde vara så väl synlig som den nu är, i moderatortavlan för lokala moderator för ett par timmar sedan.
Ni får ursäkta mitt dåliga tålamod
Bör väl tillägga att ovanstående skriver jag av helt egoistiska skäl, jag gillar Linux och Ubuntu och vill gärna kunna rekommendera det här forumet för alla i min bekantskapskrets eller folk man stöter på som är intresserade av Ubuntu.
Harlekin33 inlägg skall bort,det har gått överstyr. Ni kan ha en sådan tråd så synlig. Inget jag sympatiserar med eller tycker om att läsa. Jag har personligen inte tid för det forumet. Om jag inte hela tiden måste gå in och försvara olika påhopp på mig. Så slipper ni min närvaro. Min tid är dyrbar och kan ägnas åt betydligt lönsammare och givande verksamhet. Jag inser nu att det här forumet kommer aldrig att nå den nivån av öppenhet och samförstånd som i egentligen gagnat Ubuntu i ett längre perspektiv.
Pink Panther