Hei.
Jeg forsøker å hente en kalender på http://go.to/skift/ med Firefox 3.5.2 og Ubuntu 9.10.
Siden som kommer opp er blank... Siden inneholder JavaScript, men det skulle vel ikke være noe problem...??
Er det noen som vet om jeg kan gjøre noen endringer i Firefox instillinger slik at siden lar seg lese.
Eller trenger jeg noen tillegg i Firefox?
Den funker prikkfritt under IE og windows...
Mvh Geir.
Problem med å lese nettsted med Firefox
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Problem med å lese nettsted med Firefox
fungerar för mig med ff 3.5.1 och konqueror 4.2.4.
Hei mcNisse.
Første siden fungerer hos meg også, men når jeg velger en kalender kommer det bare opp en blank side...
Får du frem kalenderen også??
Mvh Geir
Første siden fungerer hos meg også, men når jeg velger en kalender kommer det bare opp en blank side...
Får du frem kalenderen også??
Mvh Geir
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Jag kan se första sidan i Opera 10 och Firefox 3.5.2 i Ubuntu. Jag kan inte se kalendrarna i något av programmen.
I Windows XP syns de i Internet Explorer 8 men inte i Firefox. Det måste vara något IE 8 har som de andra programmen saknar.
I Windows XP syns de i Internet Explorer 8 men inte i Firefox. Det måste vara något IE 8 har som de andra programmen saknar.
Hei. Ja noe er galt... Jeg har brukt kalenderne her på IE 6, 7 og 8... Funker greit på disse.
Men.. ikke under Firefox i Ubuntu... Merkelig.. Jeg får bruke en Vista pc med IE når jeg
skal skrive ut kalenderen min... Det var ikke bra.....
Mvh Geir
Men.. ikke under Firefox i Ubuntu... Merkelig.. Jeg får bruke en Vista pc med IE når jeg
skal skrive ut kalenderen min... Det var ikke bra.....
Mvh Geir