Tillägg för firefox?

Här behandlar vi program för Internet och kommunikation; webbläsare, chatt-program, filöverföring osv.
Användarvisningsbild
TweekiE
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Tillägg för firefox?

Inlägg av TweekiE »

Hej jag letar efter ett tillägg för firefox som gör så att firefox får den där grymma search engine funktionen som chrome har....
jag vill inte använda chrome för flash fungerar inte , dessutom inte jag inte nån adblock , det jag menar med grymma search engine funktionen , är när du högerklickar på adressbaren , så kan du redigera sökmotorer , så kan du t.ex. skriva inte youtube.com hej , så söker den på youtube på hej... fattar någon? ;D
tacksam för svar!!! ;)
EDIT: Jag hittade denna pluggen , men den är för firefox 3 och jag använder 3.5 kan man göra något så den går att använda i 3.5?
https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/4328
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Tillägg för firefox?

Inlägg av vulfgar »

Du kan testa med att ladda hem tillägget och öppna arkivet och där öppna filen install.rdf Där kan du ändra högsta tillåtna firefox-version till tex 3.6. Det är inte helt säkert att tillägget funkar och gör för säkerhetsskull en kopia av din ff-profil först ifall alltihop låser sej, sånt kan hända även om det inte är så vanligt.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Pavel
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av Pavel »

Om du vill använda Chrome med den grymma sökfunktionen men saknar Flash, så ska det enligt den här guiden gå att få till Flash i Chrome: http://howtoforge.org/how-to-enable-ado ... buntu-9.04. Hur man aktiverar Flash står på sidan två. Guiden är på engelska.

Jag har varken prövat Chrome, guiden eller den grymma sökfunktionen så jag kan inte garantera att något av det fungerar...
Användarvisningsbild
farmfield
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Kontakt:

Inlägg av farmfield »

Utanför ämnet:
Pavel skrev:Utanför ämnet: Jag har varken prövat Chrome, guiden eller den grymma sökfunktionen så jag kan inte garantera att något av det fungerar...
Utanför ämnet:
Det viktigaste är att har du prövat Ubuntu, så vi håller det inte mot dig, inte allr för mkt iaf, hehe... ;D
Skriv svar

Återgå till "Internet"