Nej, jag har kört med lite olika hackade skivor, tex. Leo4all (funkar), JaS 10.5.4 (funkar), iPC 10.5.6 (funkar), Kalyway 10.5.2 (funkar inte).
Anledningen var att jag först tänkte installera direkt på datorn (och det tänker jag fortfarande, bara jag får atg i en sata eller usb cd läsare (troligtvis idag)) så jag tank*host* dem som sas fungera på mitt moderkort.
Ska se om jag hittar nått annat ställe att lägga upp den på
EDIT: testa denna http://www.mediafire.com/?sharekey=23d6 ... f6e8ebb871
OS X på pc
Re: OS X på pc
Ah, ok. Känns som att man hellre vill få igång det så native som möjligt... men går inte jättebra.
ǁ A: Because it obfuscates the reading.
ǁ Q: Why is top posting so bad?
ǁ Q: Why is top posting so bad?
- Rasmus
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Om man bytte bios skulle det tydligen funka native, dock inget jag vill riskera. Jag vet ej vad du har för moderkort, kanske funkar native på ditt?
Sen vet jag inte om det spelar så stor roll att ha en egen build, uppdateringar funkar ju.
Sen vet jag inte om det spelar så stor roll att ha en egen build, uppdateringar funkar ju.
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Det ska tydligen funka bra med en sån här manick http://www.expresshd.com/p136/EFiX-USB- ... _info.html
- Rasmus
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Jag antar att det är nått liknande boot123, fast hårdvarumässigt. Problemet för dem flesta är drivrutiner, Apples drivrutinsstöd för chipset m.m. är inte spec. rikt. (vilket iof. är förståeligt.)
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
verkar bara vara vissa gigabyte moderkort som det funkar med
köpte hårdvara som skulle passa till hackintosh o det funkade till 90%, ljudet ville inte funka utan handpåläggning
ska testa snowleopard nån regnig dag
köpte hårdvara som skulle passa till hackintosh o det funkade till 90%, ljudet ville inte funka utan handpåläggning
ska testa snowleopard nån regnig dag