När brottslingen sprungit och gömt sig och inte vågat sätta något eget inlägg i tråden?
http://www.ubuntu-se.org/phpBB3/viewtop ... =6&t=42712
Då anmäler jag trådens titel här.
Det är inte jag som skapat titeln utan CF.
Funkar en anmälan här?
Någon?
Hur anmäler jag en tråd?
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Hur anmäler jag en tråd?
Det finns en liten ikon att trycka på för att anmäla ett inlägg. I mitt tema är det ett litet utropstecken längst ner höger vid inlägget...
Vad vill du ha för titel då?
CF har inte gjort något inlägg på tråden, bara skapat trådtiteln när han delade mina on topic inlägg.mcNisse skrev:Det finns en liten ikon att trycka på för att anmäla ett inlägg. I mitt tema är det ett litet utropstecken längst ner höger vid inlägget...
Du kan anmäla vilket inlägg som helst och förklara i anmälningskommentaren att det gäller hela tråden annars.Xcore skrev:CF har inte gjort något inlägg på tråden, bara skapat trådtiteln när han delade mina on topic inlägg.mcNisse skrev:Det finns en liten ikon att trycka på för att anmäla ett inlägg. I mitt tema är det ett litet utropstecken längst ner höger vid inlägget...
Snällt av dig upnorth.upnorth skrev:Vad vill du ha för titel då?

Men, jag är inte så glad över vad CF gjorde där.
Det bytet skall den som skapade titeln göra tycker jag, CF själv. Han borde även återställa inläggen som var on topic, samt ta bort Vulfgars off topic.
Jag har skickat PM till honom angående saken.

Okey, tack för tipset, då gör jag det.upnorth skrev:Du kan anmäla vilket inlägg som helst och förklara i anmälningskommentaren att det gäller hela tråden annars.Xcore skrev:CF har inte gjort något inlägg på tråden, bara skapat trådtiteln när han delade mina on topic inlägg.mcNisse skrev:Det finns en liten ikon att trycka på för att anmäla ett inlägg. I mitt tema är det ett litet utropstecken längst ner höger vid inlägget...

Done.........
Nu skall jag logga ut och kyla ned mig lite.
-
- Global Moderator
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Xcore. Du vet redan hur man anmäler inlägg eftersom du gjorde det innan denna tråd skapades.
Låser tråden.
Låser tråden.