Jo XP sekten är ju en munter samling... annu värre Windows 7 sektenXcore skrev: Hellre lekledare än sektledare skulle jag nog säga.![]()

@upnorth
Du verkar totalt okunning om Ubuntu och bör snarast börja läsa minst Planet Ubuntu...(dvs den riktiga)

Jo XP sekten är ju en munter samling... annu värre Windows 7 sektenXcore skrev: Hellre lekledare än sektledare skulle jag nog säga.![]()
He he heGrön Göling skrev:The Cult of Pun ?Xcore skrev:
Hellre lekledare än sektledare skulle jag nog säga.![]()
Var? Var? Var?
"Windows 7 sekten" går inte ut i demonstration mot Linux.pun skrev:Jo XP sekten är ju en munter samling... annu värre Windows 7 sektenXcore skrev: Hellre lekledare än sektledare skulle jag nog säga.![]()
![]()
@upnorth
Du verkar totalt okunning om Ubuntu och bör snarast börja läsa minst Planet Ubuntu...(dvs den riktiga)
Du verkar inte veta vad du yrar om.... jag kommer personligen aldrig att betala för Windows 7Xcore skrev: "Windows 7 sekten" går inte ut i demonstration mot Linux.
Men tvärtom såg vi..........
Plun!
Du borde läsa på att ubuntu skall handla om medmänsklighet.
Jäklar! Jag glömde.....No Pun Intended!Grön Göling skrev:The Cult of Pun ?Xcore skrev:
Hellre lekledare än sektledare skulle jag nog säga.![]()
Var? Var? Var?
Du måste inte köpa Windows 7, inte jag heller.pun skrev:Du verkar inte veta vad du yrar om.... jag kommer personligen aldrig att betala för Windows 7Xcore skrev: "Windows 7 sekten" går inte ut i demonstration mot Linux.
Men tvärtom såg vi..........
Plun!
Du borde läsa på att ubuntu skall handla om medmänsklighet.
Däremot hjälper jag gärna Ubuntu med sina versioner..
Du är en stor trollare.... en stor loooser, stick iväg till din grop !!!!
Nej du ska ju snylta på Windows 7 i likhet med XP som en simpel sniken tjuv....Xcore skrev:
Du måste inte köpa Windows 7, inte jag heller.
Hjälp gärna Ubuntu, men gå inte på andra och kalla dem för dumma, onyttiga och förrädare.
upnorth försöker göra så gott han kan.
Den här tråden behöver inte delas.upnorth skrev:Utanför ämnet: Fan vad jag hatar våra modereringsverktyg, hur väljer man "dela tråd från markerat inlägg och framåt" på ett smidigt sätt?
och det säger du till trådskaparen som inte bara tagit upp något jag tycker är allvarligt men som blir OT-attackerad av en massa obegripliga insinueringar? Låt mig tillämpa lite amatörpsykologi: det är sjukt störande!Grön Göling skrev:Den här tråden behöver inte delas.upnorth skrev:Utanför ämnet: Fan vad jag hatar våra modereringsverktyg, hur väljer man "dela tråd från markerat inlägg och framåt" på ett smidigt sätt?
Den behöver nog mest av allt att glömmas.
Jo du är duktig på sedvanligt Ubuntu-se svammel ala Flashback stollar.Grön Göling skrev:Den här tråden behöver inte delas.upnorth skrev:Utanför ämnet: Fan vad jag hatar våra modereringsverktyg, hur väljer man "dela tråd från markerat inlägg och framåt" på ett smidigt sätt?
upnorth skrev:och det säger du till trådskaparen som inte bara tagit upp något jag tycker är allvarligt men som blir OT-attackerad av en massa obegripliga insinueringar? Låt mig tillämpa lite amatörpsykologi: det är sjukt störande!Grön Göling skrev:Den här tråden behöver inte delas.upnorth skrev:Utanför ämnet: Fan vad jag hatar våra modereringsverktyg, hur väljer man "dela tråd från markerat inlägg och framåt" på ett smidigt sätt?
Här finns ju både gott om OT, men allvarligare också en del fula personangrepp. Eftersom det är din tråd och eftersom du själv deltagit i diskussionen bör du påkalla uppmärksamheten från nån annan mod som får röja i skiten.upnorth skrev:och det säger du till trådskaparen som inte bara tagit upp något jag tycker är allvarligt men som blir OT-attackerad av en massa obegripliga insinueringar? Låt mig tillämpa lite amatörpsykologi: det är sjukt störande!Grön Göling skrev:Den här tråden behöver inte delas.upnorth skrev:Utanför ämnet: Fan vad jag hatar våra modereringsverktyg, hur väljer man "dela tråd från markerat inlägg och framåt" på ett smidigt sätt?
Säger förespråkaren av FRA, personen som anklagar alla i det här forumet för att vara emot Ubuntufilosofin. Snubben som säger att alla här trollar och är inkompetenta. Har de "hemliga rum" också? Då kanske FRA behövs?pun skrev:Nej du ska ju snylta på Windows 7 i likhet med XP som en simpel sniken tjuv....![]()
Så dra iväg till din djupa grop och sitt där och trolla......!!!!
Jo enligt uppgift så har Ubuntu-se hemliga rum där de trollar....Xcore skrev:Säger förespråkaren av FRA, personen som anklagar alla i det här forumet för att vara emot Ubuntufilosofin. Snubben som säger att alla här trollar och är inkompetenta. Har de "hemliga rum" också? Då kanske FRA behövs?pun skrev:Nej du ska ju snylta på Windows 7 i likhet med XP som en simpel sniken tjuv....![]()
Så dra iväg till din djupa grop och sitt där och trolla......!!!!
Win7 följer nog med när jag köper nästa dator misstänker jag.
Nu skall jag till min grop och trolla.
Grop?pun skrev:Jo enligt uppgift så har Ubuntu-se hemliga rum där de trollar....![]()
I övrigt så dra dig tillbaka till din djupa grop !!!!
Windows 7 gropen.....Xcore skrev:
Grop?
Hemligt rum om jag får be.
Där trollar jag hela dagen och förespråkar FRA som något som vi behöver. Sen anklagar jag alla för att inte följa Ubuntufilosofin genom att ha en egen vilja.
ROTFLGrön Göling skrev:Det här börjar likna Sagan om Ringen......
Hemliga rum, djupa gropar, trolleri och en ondsint figur med en något vildsint fixering och ett människohat i största allmänhet.
Ser fram emot fortsättningen.....inte.
Intressant dock att tråden fortfarande inte blivit flyttat till Debatt.Urban Anjar skrev:ROTFLGrön Göling skrev:Det här börjar likna Sagan om Ringen......
Hemliga rum, djupa gropar, trolleri och en ondsint figur med en något vildsint fixering och ett människohat i största allmänhet.
Ser fram emot fortsättningen.....inte.![]()
![]()