Som sagt, det här forumet är inte till för att du ska få roa dig med en massa spretiga inlägg om nästan ingenting.Harlekin33 skrev:Då vill jag heller inte hata såna som som L.J försöker tvinga en på ofria proram eller ofria andra program!!!!
EJ heller att såna som han försöker hjärntvätta andra att använda Ubuntu.se bara för att det bara passar bättre!!!
Sånt är inte bra för Ubuntu och skadar bara vårat rykte!!!
Dessutom att forumet är uppdelat i 2 forum skadar ännu mera!!!
Detta skadar Ubuntu mera än nåt annat!!!!
FATTAR NI INTE DET????
IDIOTER!!!!
Slå i hop forumen nu omedelbart!!!
Du vet att forumen inte kommer att slås ihop. Ubuntu Sveriges LoCo följer vissa riktlinjer som de engagerade bakom ubuntu.se anser sig kunna följa och har därför startat en parallell webbplats. Ingen mening att tjata mer om det.
Lite kul att du nämner vårt rykte, personligen stör jag mig fruktansvärt mycket på dina inlägg och hur du formaterar dem med radbrytningar, stora bokstäver och fetstilt text mm. I övrigt hänger nog vårt fortsatta rykte på den ledning vi väljer fram och huruvuda LJ rekommenderar restricted-extras till en nybörjare för att kunna kolla på youtube har knappast något påverkan i jämförelse.
Din smiley i slutet tyder som sagt på att du bara fjantar dig för att få uppmärksamhet, kommer att vara på dig konstant tills du lägger ner den kampanjen.